اخبار داغ

پیام تسلیت دانشگاهیان اردبیل به مناسبت درگذشت یار انقلاب

پیام تسلیت دانشگاهیان اردبیل به مناسبت درگذشت یار انقلاب
شخصیت های حقوقی و مسئولین تشکلهای دانشجویی دانشگاه های اردبیل همگام با مسئولان کشوری و استانی با ارسال پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ابصارخبر،شخصیت های حقوقی و مسئولین تشکلهای دانشجویی دانشگاه های اردبیل همگام با سایر مسئولان کشوری و استانی با ارسال پیام تسلیت یاد و خاطره یار انقلاب را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر,

در متن هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل آمده است: امروز در سوگ بزرگ مردی از سرزمین بزرگان و ابرمردان؛ ایران سرفراز، به ماتم و عزا نشسته ایم که سراسر زندگی پر برکتش را وقف اسلام و ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

,

ابرمردی که یار دیرین، وفادار و دلسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) بود و در همه حال و در همه بحبوحه های انقلاب، جنگ، سازندگی و در همه صحنه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... بهترین همسنگر و همفکری  پویا، فعال و بی بدیل بودند.

,

نقش محوری و کلیدی آیت الله هاشمی در توسعه و پیشرفت کشور بر همگان عین روز روشن و مبرهن است و بی شک نام پرآوازه اش در طول تاریخ این مرز و بوم همانند امیرکبیرها به عنوان سردار سازندگی، استاد سیاست و اقتصاد و بزرگ تئوریسین فرهنگ و سیاست، ماندگار خواهد بود.

,

آیت الله هاشمی رفسنجانی به فرموده رهبر معظم انقلاب  نمونه‌ کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود که  سال ها زندان و تحمل شکنجه های ساواک و مقاومت در برابر این همه و آن گاه مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و غیره، برگ های درخشان زندگی پر فراز و نشیب این مبارز قدیمی است.

,

ایشان، سرمشق اخلاص در عمل بود

,

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی  رفسنجانی در کانال تلگرامی خود نوشت: به نظر من هاشمی رفسنجانی مصداق بارز یک آدم عاقبت به خیر بود، با گذشت زمان و کهولت سن، روحیات ایشان عارفانه‌تر و پایبندی ایشان بر اصول اخلاقی در سیاست بیشتر و بیشتر شد.

,

صادقی خاطر نشان کرد: من یقین دارم که تعداد طرفداران ایشان در زمان رحلت به مراتب بیشتر از زمانی است که ایشان در راس قدرت بودند.

,

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنم که مراسم تشییع پیکر ایشان پس از امام عظیم‌ترین تشییع پیکر یک سیاستمدار باشد.

,

صادقی با بیان اینکه اگر در رفتار و گفتار ایشان دقت شود، بی‌شک از دلسوزترین شخصیت‌های حامی انقلاب، قانون اساسی،‌ ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری بودند، گفت: باید او را سرمشق اخلاص در عمل قرار داد.

,

سرپرست دانشگاه پیام نور اردبیل نیز ضمت تسلیت این ضایعه بزرگ گفت: ارتحال جانگداز عالمی وارسته، مجاهدی خستگی ناپذیر و یار دیرین امام و رهبری  دل ما را اندوهگین ساخت.

,

بی شک عمر با برکت ایشان همواره در راه ترویج دین مبین اسلام، مبارزه علیه رژیم طاغوت شاهنشاهی و در راه خدمت رسانی  بر  مردم عزیز  ایران سپری شد.

,

در پیام تسلیت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز آمده است؛ بلاشک همگان واقفند که حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر هاشمی رفسنجانی جزو افرادی بودند که در اوان انقلاب زحمات زیادی را برای پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران متحمل شدند

,

بدینوسیله درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای ایشان طلب آمرزش و مغفرت از باری تعالی داریم.

,

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی نیز با صدور پیامی در گذشت رئیس محترم  تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

,

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور نیز با صدور پیامی درگذشت  ایشان را به محضر حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظ انقلاب و مردم ایران اسلامی تسلیت گفته و اعلام داشت: خبر رحلت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا هاشمی رفسنجانی که پس از عمری مجاهدت و مبارزه در راه انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت،مایه تاسف و تاثر است . ایشان همواره به عنوان یکی از چهره های فعال  در تاریخ انقلاب اسلامی در همان آغاز شکل گیری نهضت و ایام دفاع مقدس شناخته می شدند.

,

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با صدور پیای ارتحال رئیس مجمع  تشخیص مصلت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ، یار دیرین انقلاب اسلامی  را به جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه