اخبار داغ

مدیر عامل سازمان آتش نشانی بوکان:

تجهیز آتش نشانی بوکان به ست نیمه سنگین نجات

تجهیز آتش نشانی بوکان به ست نیمه سنگین نجات
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: سازمان آتش نشانی بوکان به یک ست کامل نیمه سنگین نجات به ارزش قریب به سه میلیارد ریال تجهیز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با اعلام این خبر در خصوص تجهیز آتش نشانی بوکان به یک ست دیگر امداد و نجات به ارزش دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال افزود: اکنون این سازمان دارای چهار ست امداد و نجات با مارک های برتر جهانی هولماترو و لوکاس می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,


سامرند نوری همچنین در ادامه بیان کرد که با تلاش، مسئولان شهرداری، توانستیم به تجهیز این سازمان به ست های نجات روز و مطرح جهانی دست یابیم.

وی گفت:  با خرید چهارمین ست نیمه سنگین نجات، و همچنین رسیدن به تایم استاندارد جهانی حضور در محل حادثه، امیدواریم بتوانیم با عکس العمل بهتر و کارآمد تر نجاتگران این سازمان، نقش پر رنگ تری در حوادث و نجات جان و مال شهروندان عزیز ایفا کنیم.

سامرند نوری در پایان افزود، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با داشتن سه ایستگاه فعال در سطح شهر در مناطق میدان قدس، امیرآباد و شهرک فرهنگیان همواره در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات رسانی به شهروندان ارجمند می باشد.

انتهای پیام/خ

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه