اخبار داغ

انتقاد از عملکرد ضعیف مخابرات در فراهان/شهرک فرمهین هنوز خطوط تلفن ندارد

انتقاد از عملکرد ضعیف مخابرات در فراهان/شهرک فرمهین هنوز خطوط تلفن ندارد
رئیس شورای شهر فرمهین با گله‌مندی از عملکرد شرکت مخابرات در این شهر گفت: متاسفانه بارها ضعف مدیریتی مرکز مخابرات این شهرستان به شرکت مخابرات اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ درب مرکز مخابرات فراهان با سابقه ای بیش از ۳۰ سال، از یک سال و نیم گذشته بر اساس تصمیمات مسئولان مبنی بر انجام امورات مخابراتی این شهرستان در دفتر پست پیشخوان، به روی مردم بسته شد و تمام امورات محوله به دفاتر پست پیشخوان واگذار شد، و مشکلی بر مشکلات مردم این شهرستان افزود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

کارکنان این مرکز ارتباطاتی جوابگوی مشکلات مردم در این حوزه نبودند مگر در ساعات اداری و تنها در زمینه رفع نقص مشکلات فنی، نصب و قطع خط تلفن آن هم از طریق ارتباط با سامانه ۲۰۰۱ و تنها در ساعت اداری پاسخگوی مردم بودند.

,

مردم فراهان که بعد از ۶ سال از شهرستان شدن، انتظار ارتقای خدمات را در شهرستان داشتند با بستن درب مخابرات از مسئولان خواستار پیگیری موضوع شدند و این خواسته و مطالبه را مدام به مسئولان گوش می کردند.

,

 عملکرد ضعیف مرکز مخابرات فراهان

,  عملکرد ضعیف مرکز مخابرات فراهان, عملکرد ضعیف مرکز مخابرات فراهان,

 محمد ذوالفقاری، رئیس شورای شهر فرمهین در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به گلایه شهروندان از عملکرد مرکز مخابرات فراهان گفت: شهرک نوساز فرمهین، فاقد خط تلفن خانگی هستند، مکاتبات بسیاری با مخابرات انجام شده است.

, فراهان خبر, فراهان خبر, فراهان خبر,

وی از تحمیل هزینه‌های اضافی بر شهرداری توسط دستگاه‌های خدمات رسان گله کرد و افزود: شهرک نوساز فرمهین به خاطر مطالبات مردمی پس از انجام خدمات از سوی شرکت‌های برق، آب و گاز زیرسازی شده است و به زودی عملیات آسفالت کوچه‌های این شهرک آغاز می‌شود اما تاکنون شرکت مخابرات هیچگونه اقدامی در این شهرک انجام نداده و  زیرساخت های لازم را مهیا نکرده است و این موضع باعث می شود زمانی که مخابرات بخواهد، اقدامی درخصوص وصل تلفن برای مشترکین این منطقه اقدام کند، خسارت هایی به زیرسازی و آسفالت شهرکت وارد شود.

,

ذوالفقاری در ادامه با اشاره به عملکرد ضعیف مخابرات در بافت قدیم فرمهین گفت: مشکلاتی نیز در بخش کابل کشی وجود دارد. متاسفانه بارها ضعف مدیریتی مرکز مخابرات این شهرستان به شرکت مخابرات اعلام شده است. اما امیدواریم با بازگشایی مجدد این مرکز شاهد توسعه خدمات به شهروندان باشیم.

,

وی بازگشایی این مرکز را مطالبه به حق مردم دانست و تصریح کرد: یکی از خواسته های مردم شهر در مراجعه به شورا، پیگیری بازگشایی این مرکز بود و از عدم پاسخگویی تلفنی به شهروندان  گلایه داشتند. از زمان بسته شدن مرکز مکاتباتی با مسئولان انجام شد و این خواسته به حق مردمی را نیزبا نماینده فراهان مطرح کردیم که با تلاش مسئولان روز گذشته این مرکز پس از گذشت بیش از یک سال بازگشایی شد.

 

,
,
,

بازگشایی مرکز مخابرات پس از گذشت بیش از یک سال

, بازگشایی مرکز مخابرات پس از گذشت بیش از یک سال , بازگشایی مرکز مخابرات پس از گذشت بیش از یک سال ,

محمد حسینی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به بازگشایی مرکز مخابرات فراهان گفت: در گذشته، مسئولان بر اساس چارت جدید شرکت مخابرات، تصمیماتی مبنی بر تعطیلی مرکز مخابرات فراهان انجام داده اند و با توجه با اینکه خدمات مرکز مخابرات فراهان از طریق دفاتر پست پیشخوان ارایه می شود، اعلام کردند که نیازی به مرکز مخابرات در فراهان نیست.

, فراهان خبر, فراهان خبر,

وی افزود: قفل کردن درهای این مرکز به روی مردم اصلا زیبنده نیست، از زمان شروع مسئولیت پیگیری ها و نامه نگاری های لازم برای رفع این مشکل اتخاذ شد و روز گذشته در دیدار با وزیر ارتباطات خواسته مردم فراهان را به گوش وزیر رسانیدم. با پیگیری ایشان از صبح امروز در مرکز مخابرات به روی مردم فراهان باز شد و خدمات در این مرکز برای شهروندان ارایه می شود.

,

حسینی خاطر نشان کرد: پیگیری مطالبات به حق مردم مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس است، از تضعیف حق آنها جلوگیری کنیم و به رشد و بالندگی هر چه بهتر و بیشتر نظام کمک کنیم.

,

از بازگشایی این مرکز، ارایه خدمات به مردم آغاز شد، با تفاهم نامه مخابرات و دفاتر پست پیشخوان، برخی از خدمات این مرکز در دفاتر پست پیشخوان ارایه می شود.

,

در مراجعه خبرنگار فراهان خبر به مرکز مخابرات فراهان و گفتگو با مراجعه کنندگان بیان شد؛ خدماتی از جمله ثبت نام، تغییر نام خط تلفن ثابت و همراه، فروش ADSL مخابرات، پرداخت قبض تلفن در دفاتر پست پیشخوان انجام می شود و شرکت مخابرات، خدمات مذکور را برای مشترکین روستایی برخوردار از دفتر پست پیشخوان، ارایه نمی دهد و خدماتی در زمینه رفع نقص مشکلات فنی، نصب و قطع خط تلفن، تخلیه ADSL در مرکز مخابرات فرمهین ارایه می شود.

, فراهان خبر, فراهان خبر, فراهان خبر,

, ,

یکی از شهروندان فراهانی گفت: با توجه به ارایه خدمات این مرکز در دفاتر پست پیشخوان، بازگشایی این مرکز در ارایه خدمات تفاوت آنچنانی ندارد اما قفل زدن به درب مرکز توسط کارکنان پس از ورود، جلوگیری از ورود مردم و عدم تکریم ارباب رجوع در شان مردم نبود، رضایت مردم، تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی باید در اولویت کار مسئولان باشد.

,

, ,

روستایی فراهانی که برای پیگیری امورات به این مرکز مراجعه کرده بود؛ از ارایه خدمات و پاسخگویی مرکز ابراز رضایت کرد و گفت: قفل زدن و عدم پاسخگویی به ارباب رجوع سرگردانی هایی را برای مردم به وجود آورده بود.

,

وی افزود: با شهرستان شدن فراهان، مردم انتظار ارتقای خدمات را دارند اما بسته شدن این مرکز، نارضایتی مردم را دربرداشت، این مرکز بنری به روی دیوار ساختمان مرکز مبنی بر ارایه خدمات در دفاتر پست پیشخوان نصب کرده بود اما با توجه به اینکه بنر در جای مناسبی نصب نشده بود و برخی از روستائیان مراجعه کننده سواد خواندن نداشتند، سبب سرگردانی مردم شده بود.

,

این روستایی ادامه داد: با توجه به قدمت بالای این مرکز و تعطیلی دفاتر مخابرات روستایی، روستائیان برای  پیگیری مشکلات اول به مخابرات مراجعه می کردند  اما با دیدن قفل سردرگم می شدند که چگونه باید پیگیر مشکل خود شوند، متاسفانه  ارایه اینگونه خدمات در مراکز پست پیشخوان به روستائیان خوب معرفی نشده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه