اخبار داغ

اعتراض اهالی روستای هزارکندی از بی مهری مسئولان به این روستا + عکس

اعتراض اهالی روستای هزارکندی از بی مهری مسئولان به این روستا + عکس
جمعی از اهالی روستای هزارکندی شهرستان پارس آباد نسبت به بی مهری مسئولان در عدم تعیین و تکلیف ابقا یا رفتن این روستا اعتراض کرده و خواستار حل این مشکل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، به دنبال بی مهری مسئولان در عدم تعیین و تکلیف ابقا یا ماندن روستای هزارکندی پارس آباد، روز گذشته جمعی از اهالی این روستا به نشانه اعتراض در حاشیه جاده نزدیک پاسگاه سوآباد جمع شده و خواستار حل این مشکل که چند سالی است یقه آنها را گرفته شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

جمعی از اهالی این روستا می گویند: در حالی که چندین سال است در روستای هزارکندی سکنی گزیده اند اما طی سالهای اخیر هر بار از اینکه سند زمین های این روستا متعلق به شرکت کشت و صنعت مغان بوده و اهالی روستا باید از این محل نقل مکان کنند، خبر می دهند و این موضوع باعث شده تا چرخه روزگار بر ما تنگ شود.

,

این اهالی افزودند: مسوولان استانی و شهرستانی بارها در جلسات و محافل خبر از انتقال روستا و حتی خبر از ابقا روستا داده اند، اما تا کنون در عمل اقدام خاصی مشاهده نشده است و این در حالی است که این بلاتکلیفی باعث شده مجوز ساخت و ساز، عملیات گاز رسانی و طرح هادی در این روستا عملا متوقف شود.

,

این اهالی ساکن روستای هزارکندی تاکید کردند: ما تنها خواستار تعیین تکلیف هر چه سریع تر اهالی مبنی بر ابقا یا رفتن روستا هستیم و این خواست همه اهالی است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه