اخبار داغ

سردی هوا دلیل اصلی تاخیر در ساخت و تکمیل باند فرودگاه سمنان است

سردی هوا دلیل اصلی تاخیر در ساخت و تکمیل باند فرودگاه سمنان است
معاون هماهنگی امور استانداری سمنان با بیان اینکه باید شرایط جوی به گونه ای باشد تا از نظر مسایل فنی، تکمیل و آسفالت‌ریزی برای باند به مشکل برخورد نکند، گفت: سردی هوا دلیل اصلی تاخیر در ساخت و تکمیل باند فرودگاه سمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، مهدی زندیه وکیلی امروز دوشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات فرودگاه سمنان  که در سالن کوثر استانداری برگزار شد با بیان اینکهباید از نظر فنی همه چیز فراهم باشد تا این فرودگاه به بهترین نحو افتتاح شود اظهار کرد: نباید، کیفیت را فدای زمان کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی با اشاره به اینکه باند فرودگاه سمنان طبق برنامه‌ریزی، در بهمن 95 با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد ابراز کرد: تاکنون عملیات عمرانی باند فرودگاه سمنان 92 درصد پیشرفت کاری داشته است.

,

معاون هماهنگی امور استانداری سمنان با بیان اینکه باید شرایط جوی به گونه ای باشد تا از نظر مسایل فنی، تکمیل و آسفالت‌ریزی برای باند به مشکل برخورد نکند،  گفت: سردی هوا دلیل اصلی تاخیر در ساخت و تکمیل باند فرودگاه سمنان است.

,

مهدی زندیه وکیلی با اشاره به اهمیت شان و منزلت مردم شریف استان عنوان کرد: جدول‌گذاری، ایجاد فضای سبز  و رنگ‌آمیزی فرودگاه  سمنان به شهرداری واگذار شده است.

,

وی در ادامه تصریح کرد: گام بعدی در زمینه پرواز هواپیماهای مسافربری و مسافرت مردم با هواپیما از فرودگاه سمنان خواهد بود و در حال حاضر با افتتاح باند فرودگاه سمنان تا یک ماه آینده، فقط فرود هواپیماهای پهن پیکر میسر است .

,

حسین شجاعی ، مدیر فرودگاه سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز طرح جامع و توسعه این فرودگاه  45 میلیارد تومان می باشد بیان کرد:  هزینه صرف شده از سال 92 تا کنون حدود 17 میلیارد تومان می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه