اخبار داغ

رقابت ۷۰۰۰ نفر درجشنواره قرآنی استان مرکزی/شازند میزبان مرحله استانی جشنواره قرآنی

رقابت ۷۰۰۰ نفر درجشنواره قرآنی استان مرکزی/شازند میزبان مرحله استانی جشنواره قرآنی
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری سومین دوره از جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی با حضور ۷ هزار شرکت کننده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قربان پور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار شازند ما، از برگزاری چهارمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی و گلهای فاطمی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره سال آینده در ۱۱ شهرستان استان مرکزی اجرا می‌شود. براساس تصمیمات اتخاذ شده شهرستان شازند میزبان مرحله استانی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,

وی افزود: مرحله استانی این جشنواره قرآنی به مدت ۳ روز در شازند برگزار می‌شود.

,

وی افزود: شهرستان شازند با داشتن نیروهای گوناگون قرآنی و مردمی، تمام سطوح را در کنار هم قرار خواهد داد و از سنین ۶ تا ۱۷ سال در این جشنواره شرکت می‌کنند.

,

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: در شهرستان شازند هماهنگی نیروهای مردمی و اداری مشهود است و امیدواریم شرکت‌کنندگان شهرستان شازند افزایش چشمگیری در این جشنواره داشته باشند.

,

قربانپور با بیان اینکه انتظار می‌رود امسال ۷ هزار نفر شرکت کننده در این جشنواره حضور داشته باشند، گفت: چهارمین جشنواره قرآنی گل های محمدی و گل های فاطمی در رشته های مختلف از جمله قرائت، نقاشی، هنری، مفاهیم در شهرستان ها برگزار و برگزیدگان مسابقات شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله استانی این جشنواره در اواخر مردادماه سال جاری برای سنین ۶ تا ۱۷ در شهرستان شازند برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه