اخبار داغ

کارگردان هرمزگانی خبرداد:

اجرای عموم تئاتر " حرا برای دلتنگی اش سوت می زند" در بندرعباس+تصاویر

اجرای عموم تئاتر " حرا برای دلتنگی اش سوت می زند" در بندرعباس+تصاویر
اجرای عموم تئاتر " حرا برای دلتنگی اش سوت می زند " به نویسندگی و کارگردانی مجتبی بستان پیرا در بندرعباس به روی صحنه رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی بستان پیرا کارگردانی هرمزگانی در گفتوی اختصاصی با فرهنگ کده از اجرای عموم تئاتر " حرا برای دلتنگی اش سوت می زند " در بندرعباس خبرداد و گفت: نمایش " حرا برای دلتنگی اش سوت می زند " به کارگردانی و نویسندگی بنده در تماشاخانه آفتاب بندرعباس به رویی صحنه رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

 

,

وی بیان کرد: نمایش " حرا برای دلتنگی اش سوت می زند " در بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان شرکت نموده و موفق به دریافت جایزه برتر طراحی صحنه و نویسندگی ، بازیگری سوم خانم نسیبه جمشیدی و تقدیر پوستر و بروشور شد.

,

 

,

کارگردان نمایش «حرا برای دلتنگی اش سوت می زند» افزود: سعید حسن زاده  ، فهیمه فراهانی ، امید لطفی ، نسیبه جمشیدی ، مصطفی بشکال در این نمایش ایفای نقش می کنند.

,

 

,

وی در ادامه گفت: این نمایش به شکلی موازی روایت  به هم گره خورده ی داستان یک شب قبل از ازدواج یک زوج جوان و  داستان ذهنی نویسنده از یک اسطوره را روایت می کند.

,

 

,

بستان پیرا خاطر نشان کرد: اجرای عموم این نمایش به مدت ده روز در تماشاخانه آفتاب بندرعباس ، ساعت 19:309 ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه