اخبار داغ

گزارشی از وضعیت بازار گوشت در سمنان؛

تب قیمت گوشت بالا رفت/هر کیلو گوشت قرمز ۳۴ هزار تومان!

تب قیمت گوشت بالا رفت/هر کیلو گوشت قرمز ۳۴ هزار تومان!
طی روزهای اخیر قیمت گوشت قرمز در استان سمنان به اوج خود رسیدو التهاباتی در بازار ایجاد کرد که نارضایتی مردم را به دنبال داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، این روزها در کنار گرانی‎های موجود در بازار سمنان،  تب و تاب گرانی در بازار گوشت نیز روند رو به صعودی گرفته و موجب نارضایتی مردم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

بازار عرضه گوشت طی روزهای اخیر در سمنان پرتلاطم بوده است و در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی 34 هزار تومان و لاشه گوساله 30 هزار تومان بالا رفته و در مقایسه با ماه گذشته افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

,

افزایش یا کاهش گوشت های سفید و قرمز  ناشی از عوامل مختلفی در سطح استان می باشد اما نداشتن سازوکار مشخص برای قیمت گذاری  یکی از مهمترین دلایل عدم ثبات قیمت در بازار است.

,

سمنانی ها معتقدند که هر روز سبد خانوار و سفره ها بر اثر گرانی ها کوچک‌تر می‎شود و هر مسئولی دلیل این مشکلات را به حوزه دیگر پاس می‎دهد.

,

بازار گوشت قرمز روند صعودی داشته است

, بازار گوشت قرمز روند صعودی داشته است,

در همین خصوص؛ قاسم ویژه رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت درباره تغییرات قیمتی گوشت سفید و قرمز طی هفته اخیر گفت: در روزهای اخیر بازار قیمت گوشت قرمز با نوسانات شدیدی روبرو شد.

, مرآت ,

وی با اشاره به اینکه بازار گوشت قرمز روند صعودی داشته است، افزود: اکنون نرخ هر کیلوگرم گوشت گوسفند در بازار به 34 هزار تومان عرضه به مصرف‌کننده رسیده است.

,

ویژه همچنین اظهار کرد: قیمت گوشت گوساله 30 هزار تومان  و گوشت شتری 32 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه قیمت ها در تمامی قصابی های استان یکسان است، بیان کرد: تنها تعدادی از قصابی ها برای تنظیم بازار گوشت گوسفندی را به همراه دنبه کیلویی 31 هزار تومان به فروش می رسانند.

,

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان، نبود دام زنده، سردی هوا و گرانی علوفه را از عامل گرانی گوشت در بازار عنوان کرد.

,

ویژه همچنین تصریح کرد: عرضه و واردات گوشت های یخی(برزیلی) نیز در روند صعودی و نزولی بازار گوشت قرمز تاثیر بخصوصی دارد.

,

وی با اشاره به اینکه رکود بر بازار گوشت حاکم است، بیان کرد: روزهای اخیر نیز بازار متلاطم شد و این رکود نیز شدت بیشتری به خود گرفت.

,

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان با اشاره به نوسانات موجود در بازار گوشت مرغ گفت: گوشت مرغ نیز هفته گذشته افزایش یافت ولی در دو روز اخیر با روند نزولی همراه بود.

,

وی  در ادامه افزود: اکنون قیمت مرغ در بازار کیلویی 6هزار و 650 تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

,

ویژه با بیان اینکه  بازار مرغ روزانه نوسان دارد، اظهار کرد: نبود مرغ زنده یکی از دلایل اصلی نوسات موجود در بازار می باشد.

,

استان سمنان در حال حاضر تولید گوشت ندارد

, استان سمنان در حال حاضر تولید گوشت ندارد,

تبیانیان نماینده قصابان در سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به تولیدات گوشت در استان سمنان گفت: بهره برداری گوشت در استان به صورت دراز مدت است و روزانه آماری وجود ندارد.

, مرآت ,

وی با بیان اینکه سمنان در حال حاضر تولید گوشت ندارد، افزود: استان سمنان فقط مصرف کننده گوشت قرمز است و تولیدی ندارد.

,

نماینده قصابان در سمنان با اشاره به اینکه گوشت گوسفندی در این استان از اردیبهشت ماه بهره برداری می شود، اظهار کرد: در حال حاضر گوشت تولید نمی شود چراکه فصل زایش دام ها است.

,

تبیانیان با بیان اینکه 40درصد تولید گوشت در این استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: گرانی علوفه، ارزانی دام و.. از عوامل کاهش تولید گوشت در این استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه