اخبار داغ

حضرت معصومه(س) راه حضرت زینب(س) را پیمودند

حضرت معصومه(س) راه حضرت زینب(س) را پیمودند
یک کارشناس مذهبی گفت: حضرت معصومه(س) در واقع راه حضرت زینب را در پیش گرفتند و در مسیری که به دیدار برادر می رفتند، به تبلیغ دین اسلام پرداختند و ظلم حکام بنی عباس را افشا می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد رضا اصغری در گفتگو با خبرنگار نیزوا با تسلیت وفات حضرت معصومه(س) اظهار کرد: نام حضرت معصومه،  فاطمه است که لقب معروف معصومه و همچنین لقب کریمه اهل بیت را امام رضا(ع) به حضرت دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: حضرت معصومه(س) در بین خاندان بنی هاشم به عنوان یک بانو از کرامت و عظمتی والا برخوردار است و امامان معصوم نیز توجه  ویژه ای به حضرت داشتند و می خواستند نشان عظمت حضرت را برای شیعیان نشان دهند.

,

این کارشناس مذهبی ادامه داد: امام رضا(ع)، امام صادق(ع)، امام جواد(ع) و امام موسی کاظم(ع) مستقیما در خصوص منزلت حضرت معصومه(س)حدیث دارند.

,

اصغری اضافه کرد: زیارت نامه حضرت معصومه هم از زیارت هایی است که از زبان امام معصوم بیان شده ونشان از عظمت حضرت معصومه(س) دارد.  

,

وی بیان کرد:حضرت معصومه(س) وقتی به شوق برادر از مدینه حرکت کردند در واقع راه حضرت زینب(س) را در پیش گرفتند و مثل عمه بزرگوارشان در بین راه تبلیغ اسلام می کردند و با اعتراض از ظلم حکام بنی عباس افشا گری کردند.

,

کارشناس مذهبی به عظمت شهر قم به واسطه حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: حضرت معصومه(س) وقتی در ساوه مریض می شوند می فرمایند مرا به قم ببرید چون قم مکان شیعیان واقعی و دوستداران ما است.

,

اصغری با بیان اینکه مقام و عظمت شهر قم در روایات و احادیث و در تاریخ اسلام جایگاه رفیعی دارد، افزود: در روایات داریم شهر قم مکان با عظمتی است که شیعیان واقعی و حقیقی از آنجا برمی خیزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه