اخبار داغ

اقدام جالب یک مرکز نیکوکاری در سی سخت؛

همت خیرین سایه فقر را از دنا زدود/تقسیم حداقل ها در سایه مهربانی

همت خیرین سایه فقر را از دنا زدود/تقسیم حداقل ها در سایه مهربانی
مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی سی سخت با تلاش بی وقفه و مشارکت مردمی به نیازمندان کمک های نقدی و غیره نقدی اهدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا،  تلفیقی از تلاش شبانه روزی و دستان باسخاوت مردم سی سخت در کنار یکدیگر کاری کرد کارستان که امید ناامیدان روشن و دل داغ دیدگان آسوده خاطر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا، ,

مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی سی سخت که حدود دو سالی از تاسیس آن می گذرد همواره در تلاش بوده تا چهره فقر و نداری را از شهر سی سخت و شهرستان دنا بزداید.

,

این مرکز در آخرین گزارش خود از مشارکت و حمایت مردم با سخاوتی که نمی توانند بی تفاوت سر بر بالین نهند سخن گفت به گفته فرهمند شیرزادی مسئول این مرکز نیکوکاری در 9 ماهه سال جاری مرکز نیکوکاری مسجد امام علی سی سخت بالغ بر یک میلیارد و 123 میلیون ریال از طریق مشارکت های مردمی و خیرین به ایتام و نیازمندان کمک کرده است.

,

 

,

سفیردنا,سی سخت

, سفیردنا,سی سخت,

مسئول این مرکز خیریه در این باره در گفت و گو با سفیر دنا با اشاره به اینکه حدود 700 میلیون ریال از این کمکها به کمکهای نقدی و حدود 415 میلیون ریال آن به کمکهای غیر نقدی برمی گردد، بیان کرد: به دلیل این که این مرکز مربوط به شهر سی سخت است کمکهای مردمی با اولویت شهر سی سخت در بین ایتام و نیازمندان توزیع می شود.

,

وی با بیان اینکه کمکهای مردمی در حوزه های مختلف جهیزیه، درمان و فرانشیز، معیشتی و موردی، تعمیر مسکن، حامیان و اکرام ایتام، جشن عاطفه ها، لوازم التحریر، پوشاک، مواد غذایی و خوراکی، لوازم خانگی، فرهنگی، شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت را شامل می شود، گفت: تنها در شهر سی سخت حدود 600 نفر از ایتام و نیازمندان تحت پوشش کمکهای مردمی قرار دارند.

,

شیرزادی با اشاره به اینکه در حال حاضر کلیه ایتام شناسایی شده در سی سخت تحت پوشش کمکهای ماهیانه خیرین قرار دارند، افزود: این خیرین به صورت ماهیانه مبالغی به حساب ایتام واریز می کنند.

,

وی ادامه داد: کسانی که تمایل به تحت پوشش قرار دادن ایتام سایر نقاط شهرستان را داشته باشند می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

,

 

,

سی سخت

, سی سخت,

شیرزادی خاطر نشان کرد: این مرکز با هماهنگی با آستان قدس رضوی و کمک خیرینی که قصد اعزام نیازمندان به سفر مشهد مقدس داشته اند تاکنون حدود 80 نفر از این افراد را به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام کرده است.

,

مسئول مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی سی سخت در ادامه به ساختار مردمی این موسسه در شهر سی سخت اشاره و ابراز کرد: این مرکز بعد از شناسایی 9 معتمد و 40 رابط در محله های مختلف شهر هشت هزار نفره سی سخت نقش بسزایی در مشارکت مردمی برای حمایت از نیازمندان ایفا کرده است.

,

شیرزادی با اشاره به اینکه برای صیانت از کمکهای مردمی و ضرورت رسیدن کمکها به دست صاحبان اصلی، از طرق مختلف و کمک رابطین شرایط درآمدی خانوارها بررسی می شود و سپس این مبالغ به حساب افراد واریز و یا کمکهای غیر نقدی تحویل می شود عنوان کرد: تاکنون هیچ یک از افراد نیازمند به این مرکز مراجعه نکرده اند که دست خالی بازگشته باشند.

,

 

,

سی سخت

, سی سخت,

مسئول مرکز نیکوکاری مسجد جامع امام علی سی سخت ضمن درخواست از همکاری و مشارکت مردم و همکاری با این مرکز گفت: مردم اطمینان داشته باشند که تمامی کمکها اعم از نذورات و یا وجوه نقدیشان مستقیم به افراد نیازمند می رسد.

,

وی یکپارچه سازی ارسال کمکها و نذورات برای رسیدن به دست صاحبان اصلی را از ویژگی های مهم این مرکز دانست و یادآور شد: ممکن است در کمکهای مردمی به خانوارهای نیازمند برخی ها فراموش شوند ولی این مرکز با شناسایی و ساماندهی این افراد کمکها را به صورت عادلانه بین نیازمندان واقعی توزیع می کند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه