اخبار داغ

همزمان با دومین سالروز شهادت شیرسامرا؛

خیابان عدالت به نام شهید مهدی نوروزی نامگذاری شد

خیابان عدالت به نام شهید مهدی نوروزی نامگذاری شد
همزمان با دومین سالگرد شهادت مهدی نوروزی ملقب به شیر سامرا و مدافع حرمین شریف عسکریین، امروز در مراسمی با حضور جمعی از همکاران، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان سپاه ناحیه قدس، ناجا و قوه قضائیه و مادر شهید، خیابانی در شهر زیبا به نام این شهید نامگذاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این مراسم که همرزمان و همکاران و خانواده شهید حضور داشتند، سردار طلایی فرمانده اسبق ناجا تهران بزرگ و نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر در سخنانی با اشاره به تلاش های شهید نوروزی در دوران مختلف در کرمانشاه، کردستان، سیستان و بلوچستان و تهران و در مبارزه با تکفیری ها، قاچاقچیان و برهم زنندگان امنیت و برخورد با قانون شکنان در فتنه 88 ، از وی به عنوان دلاوری بزرگ و دارای بینش یاد کرد و ولایتمداری شهید نوروزی را فردی هوشمند، صادق و انقلابی حقیقی به تعبیر رهبری عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی کمترین کار را نامگذاری خیابانی در تهران به نام این شهید عزیز دانست و گفت: وظیفه ما در تکریم شهدا بسیار است و این وظیفه کمترینش نامگذاری این خیابان بود انشاالله رهرو خوبی برای آن شهید و همه مدافعان حرم باشیم.

,

 

,

مادر شهید نوروزی نیز در این مراسم در سخنان گوتاهی باتقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، مهدی را جوانی ولایتمدار و همواره در خدمت اسلام و انقلاب دانست که گوش به فرمان رهبری بود و ولایت و خط ولایت را برهمه چیز مقدم می دانست.

,

 

,

وی علاقه و محبت و خدمت به پدر و مادر را مشخصه بارز آن شهید خواند و گفت: روز موفقیت و شهادت وی غیر از ولایتمداری و ارادت به اهل بیت(ع)، همان خدمت به پدر و مادر بود.

,

 

,

مادر شهید نوروزی همچنین به مادران و زنان جامعه توصیه کرد فرزندان خود را ولایتمدار و شیفته اهل بیت و شهادت طلب بار بیاورند و درخدمت اسلام و انقلاب قرار دهند که رمز عاقبت بخیری آنان در همین است.

,

 

,

درپایان این مراسم علاوه بر تجلیل از مادر و خانواده شهید نوروزی، تابلوهای خیابان مزین به نام شهید مهدی نوروزی در منطقه شهر زیبا واقع در غرب تهران، رونمایی شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه