اخبار داغ

امام جمعه گرگان:

دانش نامه انقلاب را از دست دادیم/رهبری و هاشمی از انقلابیون اصیل بودند

دانش نامه انقلاب را از دست دادیم/رهبری و هاشمی از انقلابیون اصیل بودند
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت:ما یک استوانه و قاموس و دانش نامه انقلاب را از دست دادیم و مصیبت بزرگی به انقلاب وارد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: وفات حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را که از استوانه های مستحکم انقلاب بود به همه ملت ایران و همه امت اسلامی مخصوصا مقام معظم رهبری تسلیت می گوییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از سال های قبل انقلاب از یاران مخلص امام بودند و در آن دوران هایی که مباحثی در حوزه علمیه قم بود، مقابل بعضی از جریانات، علم مدافع حضرت امام را قبل انقلاب برپا کرد.

,

در آن سال های قبل انقلاب ، ایشان مجله (مکتب تشییع) را تاسیس کردند.همان روزها مشخص بود این کار را برای ترویج افکار و راه امام تاسیس کردند.

,

آن روزها مخصوص به خود بود تا وقتی که نهضت امام شروع شد.اگر بخواهیم انقلابیون اصیل انقلاب را معرفی کنیم در راس این مجموعه مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی بود.

,

همانطور که در پیام مقام معظم رهبری آمده است، این دو بزرگوار در کنار امام و اندیشه های امام ایستادند و در همه زمینه ها با هم بودند.

,

آنچه برای آیت الله هاشمی مهم بود، دفاع از انقلاب بود.

,

ایشان را قبل انقلاب به سربازی بردند و مشغول سربازی بود و همان زمان هم برای دفاع از امام تلاش می کرد. همه زندانی ها و شکنجه ها را به جان خریدند و در میدان های سخت انقلاب آقای هاشمی همچون کوه ایستادند و هیچ وقت کوتاه نیامد.

,

بعد از پیروزی انقلاب وقتی امام وارد ایران شد، در عرصه های گوناگون مانند جنگ همواره ایستاد.

,

حتی در حادثه استان خود ما، من با مقام معظم رهبری و آیت الله رفسنجانی در ارتباط بودم. من تلفنی از آیت الله رفسنجانی تلفنی پرسیدم که چکار کنم و ایشان گفتند هرچه خودتان تصمیم می گیرید.

,

ایشان در همه صحنه های جنگ مانند کردستان و خوزستان هم حضور موثر داشتند.

,

ما یک استوانه و قاموس و دانش نامه انقلاب را از دست دادیم و مصیبت بزرگی به انقلاب وارد شد.

,

در پیام مقام معظم رهبری آورده شد که در همه فراز و نشیب ها هیچ وقت از علاقه ما به هم کم نشد.خود ایشان هم گفته بودند که مقام معظم رهبری عشق من است.

,

تعبیر ایشان این بود که مقام معظم رهبری، انقلابی واقعی بود.

,

این واقعه را به همه مردم گلستان و امت اسلامی تسلیت می گوییم.

,

ایشان قبل انقلاب کتابی درباره فلسطین نوشتند که نشان می دهد به امت اسلامی همواره اهمیت می دادند.به همه بخصوص خانواده همسر و مقام معظم رهبری تسلیت می گویم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه