اخبار داغ

فرماندار سلسله خبر داد:

وجود سی‌و‌شش پروژه در قالب اقتصاد مقاومتی در سلسله/ مدیران باید از روند اجرایی شدن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان گزارش دهند

وجود سی‌و‌شش پروژه در قالب اقتصاد مقاومتی در سلسله/ مدیران باید از روند اجرایی شدن پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان گزارش دهند
فرماندار سلسله گفت: در شهرستان سلسله 36 پروژه در قالب اقتصاد مقاومتی تعریف شده‌اند و همه مدیران شهرستانی مکلف شده‌اند تا از روند اجرایی شدن این پروژه‌ها گزارش کامل ارائه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «قدرت‌الله فلاح‌نژاد» در گفتگو با لرسو با اشاره به اینکه هدف اقتصادمقاومتی استفاده از ظرفیت‌های بومی هر منطقه است، گفت: هدف اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است و لازم است تا در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو ,

فرماندار سلسله با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی تنها مختص به دولت نیست و کل نظام درگیر این راهکار هستند، افزود: ما باید راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی را که فرصت مناسبی برای توسعه‌یافتگی است، برای همه‌ی سطوح جامعه در نظر گرفته و از همه‌ی ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه مدیران باید از روند اجرایی شدن مجموع 36 پروژه‌ای که در این شهرستان در قالب اقتصاد مقاومتی تعریف شده‌اند گزارش دهند، گفت: در خصوص اقتصاد مقاومتی برنامه دو ساله‌ای در استان تدوین شده است که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش براین است که پروژه‌هایی که در قابل اقتصاد مقاومتی هستند، در این فاصله زمانی به سرانجام برسند و شهرستان سلسله نیز در این راستا نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد.

,

فلاح ‌ژاد ادامه داد: از جمله مهم‌ترین پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سلسله، چهار خطه الشتر-فیروزآباد است که باید در زمان مشخص در نظرگرفته شده به بهره‌برداری برسد و همچنین طرح‌های هادی روستایی نیز یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان است که بنیاد مسکن باید اقدامات لازم را در این راستا به عمل آورد.

,

فرماندار سلسله بحث گیاهان داوریی را یکی دیگر از پروژه‌های اقتصادمقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه که در مجموع 40هکتار تعیین شده است، تاکنون 30هکتار آن اجرایی شده و مابقی آن در سال 96 اجرایی می‌شود.

,

فرماندار سلسله تصریح کرد: توسعه شبکه‌های آبیاری تحت فشار که یکی از پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است که در 640هکتار شهرستان بوده است خوشبختانه به صورت 100درصدی انجام شده است.

,

فلاح‌نژاد با بیان اینکه حوزه آب و فاضلاب روستایی دارای دو پروژه مهم مجتمع آبرسانی امیر کهمان و روستای شینه هستند گفت: این پروژه بالغ بر 140روستای شهرستان را تحت پوشش آب آشامیدنی قرار می‌دهند و پیش‌بینی می‌شود که این دو پروژه قبل از زمان برنامه‌ریزی شده به صورت 100درصدی مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

,

فرماندار سلسله به ضرورت وجود 4خانه بهداشت روستایی در شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این زمینه به اهداف مورد نظر برسیم و از همه مدیران خواستاریم که در زمینه تحقق و بهره‌بردای این پروژه‌ها تمام توان خود را به کار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه