اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان درگذشت آیت‌الله هاشمی را تسلیت گفت

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان درگذشت آیت‌الله هاشمی را تسلیت گفت
آیت‌الله سیدفخرالدین موسوی ننه‌کران، نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی ارتحال یار دیرین امام و رهبری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، آیت‌الله سیدفخرالدین موسوی ننه‌کران با صدور پیامی درگذشت ارتحال یار دیرین امام و رهبری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و مردم  قدرشناس ایران اسلامی تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

بسم الله الرحمن ارحیم

,

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

,

رَبَّنَا اغْفِرْ لَنا وَ لِإِخْوانِنَا الَّذینَ سَبَقُونا بِالْإیمانِ...

,

خبر درگذشت تأثرانگیز عالم مجاهد، سیاستمدار برجسته جهان معاصر، یار وفادار امام و رهبری، رفیق دیرینم سردار سازندگی حضرت آیت‌الله على‌اکبر هاشمى رفسنجانى را با یک دنیا اندوه مطلع شدم.

,

شخصیتى که حدود شصت سال در دوره‌هاى مختلف تاریخ معاصر ایران بار سنگین مسئولیت بزرگ انسانى را به دوش داشت و از تمامى پیج‌وخم‌ها ،فراز و فرودها را با درایت و تدبیر فوق‌العاده عبور کرد.

,

پس از انقلاب اسلامی همواره در کنار امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داشت و در شکل‌گیری شورای انقلاب، حزب جمهوری اسلامی، قانون اساسی، تشکیل خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، فرماندهی جنگ، ریاست جمهوری و اداره مجمع تشخیص، مجلس خبرگان رهبری و در همه عرصه های انقلاب اسلامی حضوری فعال داشت.

,

بی تردید نام هاشمی رفسنجانی بر تارک افتخارات این مرز و بوم برأی همیشه ی تاریخ جاودان خواهد ماند. هاشمی ستون اعتدال انقلاب و کشور بود و اعتلای ایران و اسلام، حفظ وحدت، آزادی خواه، اقتدار نظام و رهبری هم دغدغه اصلی او بود.

,

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات غریبانه حضرت فاطمه معصومه(س) این ضایعه بزرگ را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت مرحوم ایت الله هاشمی، جامعه روحانیت، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان رهبری و آحاد ملت ایران مردم شهید پرور استان اردبیل تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و برای خانواده‌ آیت‌الله هاشمی صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه