اخبار داغ

امام جمعه کرمانشاه:

حراست دانشگاه‌ها باید حافظ و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند

حراست دانشگاه‌ها باید حافظ و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند
آیت‌الله علما با تاکید حرکت و فعالیت مسؤولان در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: حراست دانشگاه‌ها وظیفه سنگینی در حفظ و پاسداری ارزش‌های انقلاب اسلامی برعهده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ، آیت‌الله مصطفی علما در نشستی با مدیر جدید حراست دانشگاه رازی استان کرمانشاه، اظهار داشت: بر وجود نشاط در دانشگاه‌ها تاکید داریم و هرگز با برگزاری برنامه‌های شاد و طنز در دانشگاه‌ها مخالف نیستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی,

photo_2017-01-09_10-38-41.jpg
,
, photo_2017-01-09_10-38-41.jpg,

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد شور و نشاط در محیط‌های دانشجویی، ادامه داد: اهانت به مقدسات و خواندن اشعار زشت در جمع دانشجویان کم سن و سال به اسم برنامه‌های شاد به هیچ عنوان قابل قبول و توجیه نیست.


امام جمعه کرمانشاه بر دقت و نظارت بیشتری در برگزاری مراسمات در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: مسؤولان و مدیران ارشد دانشگاه‌ها به‌خصوص مسؤولان حراست باید دقت و نظارت بیشتری در برگزاری مراسم‌های مختلف در دانشگاه‌ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه نیاز به برنامه‌های شاد دارد‌، تصریح کرد: مسؤولان باید در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند اجازه حضور جریان‌های انحرافی در مجموعه خود را را به‌هیچ وجه ندهند.
,
,
,
,
,
,
,

photo_2017-01-09_10-38-35-(3).jpg
 
,
, photo_2017-01-09_10-38-35-(3).jpg,
,
علما با اشاره به اینکه حراست دانشگاه‌ها باید در حفظ ارزش‌های نظام فعال و کوشا عمل کند، اضافه کرد: حراست دانشگاه‌ها وظیفه سنگینی در حفظ  و پاسداری ارزش‌های انقلاب اسلامی برعهده دارد.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه