اخبار داغ

مراسم بزرگداشت یار دیرین امام(ره) در استان مرکزی+عکس

مراسم بزرگداشت یار دیرین امام(ره) در استان مرکزی+عکس
مردم و مسئولان شهرستان های استان مرکزی با حضور در مساجد یاد این مرد روزهای سخت انقلاب را گرامی داشتند. که باتوجه به برگزاری این برنامه در زمان ها و روزهای مختلف، این خبر مرتب تا روز آینده به روز رسانی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی بهرمانی، روحانی و سیاستمدار، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس اسبق مجلس خبرگان رهبری نخستین رئیس مجلس ایران و چهارمین رئیس جمهور ایران در دو دوره پیاپی بین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ بود و به عنوان یکی از پرنفوذترین شخصیت‌های سیاسی جمهوری اسلامی شناخته می‌‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه به دلیل عارضه قلبی در سن ۸۲ سالگی در بیمارستان شهدای تجریش تهران دار فانی را وداع گفت.

,

به همین مناسبت در استان های کشور همزمان با پایتخت، برنامه بزرگداشت این یار دیرین امام(ره) برگزار شد. مردم و مسئولان شهرستان های استان مرکزی نیز با حضور در مساجد یاد این مرد روزهای سخت انقلاب را گرامی داشتند. که باتوجه به برگزاری این برنامه در زمان ها و روزهای مختلف، این خبر مرتب تا روز آینده به روز رسانی می شود

,

هاشمی در تمام عرصه ها همگام باانقلاب بودند

, هاشمی در تمام عرصه ها همگام باانقلاب بودند, هاشمی در تمام عرصه ها همگام باانقلاب بودند,

امام جمعه اراک با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در عرصه های مختلف از جمله ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و ... فعالیت داشتند افزود: در همه عرصه ها همگام و همراه با انقلاب بودند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از اراک امروز؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک در مجلس گرامیداشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد سیدهای اراک برگزار شد گفت: هاشمی رفسنجانی بیش از ۶۰ سال از عمر خود را در کنار امام و رهبری برای پیروزی و حفظ انقلاب تلاش کرد.

, دیار آفتاب, اراک امروز,

,

, , , ,

دری نجف آبادی به مناسبت های حال حاضر اشاره کرد و گفت: ۱۹ دی سالگرد آغاز نهضت از حوزه علیمه قم، سالروز وفات حضرت معصومه (س) و سالروز شهادت امیر کبیر و ارتحال هاشمی رفسنجانی است.

,

وی به فعالیت مبارزاتی هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: هاشمی رفسنجانی قبل از انقلاب در کنار امام(ره) و سایر بزرگان و مردم به دنبال مبارزه با استعمار، استکبار، رژیم ستم شاهی و برپایی اسلام فقاهت بودند.

,

,

, , , ,

امام جمعه اراک با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در عرصه های مختلف از جمله ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و … فعالیت داشتند افزود: در همه عرصه ها همگام و همراه با انقلاب بودند.

,

وی با اشاره به اینکه هاشمی رفسنجانی خدمات ارزنده ای را برای انقلاب انجام دادند افزود: بازسازی استان هایی که در زمان جنگ خسارت های فراوانی دیده بودن یکی از این اقدامات بود.

,

 

,

,

, , , ,

دری نجف آبادی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را یکی دیگر از اقدامات هاشمی رفسنجانی عنوان کرد و ادامه داد: فارغ التحصیلی بیش از ۵ میلیون دانشجو و اشتغال برای ۱۰۰ هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام بزرگی است و باری را در این زمینه از دوش دولت برداشتند.

,

,

, , , ,

,

, , , ,

,

, , , ,

,

, , , ,

امام جمعه جاورسیان:

,

آیت‌الله هاشمی یار و یاور انقلاب، امام و رهبری بود

, آیت‌الله هاشمی یار و یاور انقلاب، امام و رهبری بود, آیت‌الله هاشمی یار و یاور انقلاب، امام و رهبری بود,

امام جمعه جاورسیان گفت: آیت‌الله هاشمی یار و یاور انقلاب، امام و رهبری بود و امروز بعد از ضایعه درگذشت امام راحل، این بزرگترین مصیبت بود که ملت بزرگوار ایران تجربه کرد.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی امام جمعه شهر خنداب در مراسم گرامیداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام که در مسجد صاحب الزمان(عج) خنداب برگزار شد ضمن تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، به بیان خدمات ارزشمند وی در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: مرحوم هاشمی برای اولین بار در سال 1337 در سن  24 سالگی به خاطر سخنرانی علیه شخص محمدرضا پهلوی بازداشت شد، که با شفاعت برخی بزرگان حوزه از زندان آزاد شد.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری نسیم خنداب,

,

, , , ,

احمدی اظهار کرد: ایشان در دوران پس از انقلاب در مسئولیتهای خطیر و حساسی بودند و غیر از ولایت و ریاست قوه قضائیه همه مسئولیت‌ها را تجریه و در همه آنها کارآمد بودند.

,

وی افزود: امام راحل بعد از ترور ناموفق آقای هاشمی فرمودند: «هاشمی زنده است تا نهضت زنده است»، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال 76 فرمودند: «هیچ کس برای من هاشمی نمی شود»، رهبر انقلاب شبیه همین معنا را در پیامی که به مناسبت فقدان ایشان داشتند فرمودند، کسی را با این سابقه و همکاری و تجربه، دیگر در پیرامون خودم پیدا نمی کنم.

,

,

, , , ,

امام جمعه جاورسیان گفت: بعد از ضایعه درگذشت امام راحل، این بزرگترین مصیبت بود که ملت بزرگوار ایران تجربه کرد.

,

وی متذکر شد: عده ای که وابسته به گروه‌های معلوم الحال هستند که قصد دارند وسواسی را در دل مردم ایجاد کنند، من به همه آحاد ملت ایران این توصیه را دارم، صف آهنین و سد مقاوم ملت در پشت سر رهبری را متزلزل و کاری نکنند که دشمن بخواهد، سوء استفاده کند، دشمنی که نه برای آقای هاشمی، ملت و جمهوری اسلامی دلی سوزانده و خواهد سوزاند.

,

,

, , , ,

 

,

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در آشتیان+ تصاویر

, مراسم بزرگداشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در آشتیان+ تصاویر, مراسم بزرگداشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در آشتیان+ تصاویر,

به گزارش دیار آفتاب؛ به گزارش سفیر آشتیان، مراسم بزرگداشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی با حضور فرماندار، امام جمعه، دانشگاهیان و مردم شهرستان آشتیان برگزار شد.

, دیار آفتاب, سفیر آشتیان, سفیر آشتیان,

در این مراسم حجت الاسلام علیرضا رفیعی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی آشتیان متن پیام رهبر معظم انقلاب در این خصوص را قرائت کرد.

,

 

,

,

, , , ,

 

,

 

,

,

, , , ,

 

,

 

,

,

, , , ,

 

,

 

,

,

, , , ,

 

,

جامع ترین توصیف درباره آیت الله رفسنجانی، در پیام رهبری بود

, جامع ترین توصیف درباره آیت الله رفسنجانی، در پیام رهبری بود, جامع ترین توصیف درباره آیت الله رفسنجانی، در پیام رهبری بود,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری شازند ما، مراسم بزرگداشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همزمان با بسیاری از نقاط کشور در شهرستان شازند با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان در محل مصلی شازند برگزار شد.

, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

حجت الاسلام داود چمانی معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این مراسم ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه(س) و رحلت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از شخصیت های بزرگ جهان اسلام حضرت فاطمه معصومه(س) است که نمونه عالیه و کامله طهارت و پاکی است.

,

 

,

,

, , , ,

وی ادامه داد: به برکت وجود آن حضرت، قم پایگاه بزرگ اندیشه اسلامی و مرکز نشر علوم و معارف اهل بیت(ع)است.

,

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به روایت ،از قم علوم به سایر بلاد منتشر می شود، اظهار کرد: عالمان بزرگی از این شهر برخواستند و افتخار جهان اسلام هستند.

,

چمانی با اشاره به اینکه آن بزرگوار مورد تکریم و تقدیس چند امام قرار گرفتند، اضافه کرد: از جمله صدور زیارت نامه از امام معصوم(ع) برای آن حضرت است، که مضامین بلند آن حکایت از مقام عظیم آن بانو دارد.

,

وی با بیان اینکه قم، خاستگاه انقلاب اسلامی و مرکز نشر ارزشهای انقلاب است عنوان کرد: از چند کشور دنیا در قم تحصیل می کنند و به کشورهای خود رفته و مکتب اهل بیت را نشر می دهند.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تهی کردن انقلاب و نظام از درون است گفت: از جمله مولفه های انقلاب، وجود رهبری آگاه، بصیر و الهی  و همچنین پیاده کردن ارزشهای الهی است.

,

 

,

,

, , , ,

چمانی اضافه کرد: جامع ترین توصیف در خصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی، پیام رهبر معظم انقلاب است که به درستی بیان شده است؛ در دورانی مثل انقلاب و دفاع مقدس، قبول مسئولیت مساوی با مرگ بود که آیت الله رفسنجانی این روحیه را در طول عمر خود داشت.

,

چمانی با بیان اینکه باید ترفند های دشمن را شناخته و شخصیت شناسی را دریابیم خاطر نشان کرد: حقاً مردم در خصوص آیت الله رفسنجانی خوب قدردانی کردند.

,

امام جمعه ساوه:

,

هاشمی رفسنجانی از پیشتازان تشکیل انقلاب اسلامی در کنار امام و رهبری بود

, هاشمی رفسنجانی از پیشتازان تشکیل انقلاب اسلامی در کنار امام و رهبری بود, هاشمی رفسنجانی از پیشتازان تشکیل انقلاب اسلامی در کنار امام و رهبری بود,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نارخبر، با حضور مسئولان و مردم شهرستان ساوه مراسم بزرگداشت ارتحال حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در مسجد انقلاب ساوه برگزار شد.

, دیار آفتاب, نارخبر، , نارخبر،, نارخبر،,

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در این مراسم گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشتازان تشکیل انقلاب اسلامی در کنار امام راحل و رهبرمعظم انقلاب بود و مجاهدت های وی  در دوران مبارزه و  انقلاب، فراموش نمی شود.

,

 

,

مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه

,

مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه

, مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه, مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه, ,

وی گذشت از جان و مال در راه انقلاب را ویژگی این مجاهد دانست و افزود: مرحوم هاشمی از انقلابیون و مبارزان راستین انقلاب بود و شکنجه های بسیاری را تحمل کرد که پس از انقلاب هم نقش بسزایی در پیروزی نظام در جنگ و فتنه‌های اول انقلاب نظیر فتنه بنی صدر داشت.

,

حسینی یار دیرین بودن امام و رهبری را به عنوان ویژگی دیگر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: رهبر معظم‌ انقلاب در یکی از سخنان مهم خود فرمودند که هیچ کس برای من هاشمی نمی‌شود.

,

 

,

مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه

,

مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه

, مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه, مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه, ,

امام جمعه ساوه تاکید کرد: مرحوم هاشمی در مسندهای ممتازی که بر عهده داشت تا آخرین روز عمرش پای رهبری و نظام اسلامی ایستاد و در مقابل همه دشمنان انقلاب مقاومت کرد.

,

وی افزود: فتنه‌های سال‌های اول انقلاب و فتنه های بعدی برای تضعیف انقلاب بود و دشمنان تصمیم داشتند که این یار دیرین امام و رهبری را از نظام جدا کنند اما علاقه ایشان به رهبری هیچ گاه کم نشد و رهبر معظم انقلاب نیز مسئولیت خطیر ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان عالی‌ترین منصب خدمتگزاری در نظام اسلامی را به ایشان سپردند.

,

مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه

,

مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه

, مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه, مراسم ختم مرحوم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در ساوه, ,

امام جمعه خمین:

,

مرحوم هاشمی از برترین مبارزان دوران انقلاب اسلامی بود

, مرحوم هاشمی از برترین مبارزان دوران انقلاب اسلامی بود, مرحوم هاشمی از برترین مبارزان دوران انقلاب اسلامی بود,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری خمین‌ نیوز حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه شهرستان خمین در مراسم درگذشت مرحوم علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه دوشنبه در جمع مسئولان محلی و مردم خمین، در مسجد جامع این شهرستان گفت: این روحانی فقید از همان دوران جوانی که با امام راحل آشنا شد شیفته رفتار و منش ایشان شد. با شناخت مقام معظم رهبری نیز به ایشان علاقه‌مند و ارتباط صمیمی با یکدیگر داشتند تا جایی که هیچکس مانند رهبر معظم انقلاب و مرحوم هاشمی رفسنجانی در این نظام  صمیمی نبودند.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری خمین‌ نیوز,

وی ادامه داد: مرحوم رفسنجانی از برترین مبارزان دوران انقلاب اسلامی بود و دیگران در مبارزات خود وی را الگو قرار می دادند.

,

,

, , , ,

حسینی با اشاره به رابطه تنگاتنگ وی با گروه فدائیان اسلام اظهار کرد: وی در صدور اعلامیه های امام(ره) نظر خود را بیان می کرد و در مسائل سیاسی صاحب نظر بود.

,

وی تصریح کرد: وی بارها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دستگیر، زندانی و شکنجه شد اما با توجه به روحیه جهادی که داشت هرگز از حمایت امام (ره) و انقلاب عقب نشینی نکرد.

,

امام جمعه خمین افزود: تفسیر و تحلیل‌های سیاسی آن مرحوم در اوایل انقلاب برای طلبه‌ها سبب شد تا روحانیون با فضای سیاسی زمان انقلاب آشنا شوند.

,

,

, , , ,

وی بیان کرد: تفاوت در دیدگاه‌ها هیچ گاه نتوانست بین ایشان و رهبر معظم انقلاب فاصله‌ای بیاندازد چرا که رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، نظر مقام معظم رهبری را مقدم می دانست.

,

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت حضرت معصومه گفت: شخصیت‌هایی مانند حضرت زینب(س)، حضرت عباس(ع) و حضرت معصومه(ع) از معصومین نبودند اما مقام والایی دارند.

,

وی افزود: امت و اهل بیت پیغمبر برترین‌ها در میان بندگان هستند که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

,

,

, , , ,

 

,

امام جمعه محلات:

,

نقش آقای هاشمی در تحقق و تثبیت انقلاب اسلامی بی‌بدیل است

,

امام جمعه محلات گفت: نقش مثبت و تاثیرگذار آقای هاشمی در سالهای مبارزه قبل از انقلاب و سالهای سخت پس از انقلاب به هیچ وجه قابل انکار نیست.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از صبح محلات، حجت الاسلام مهدی ربانی امام جمعه محلات شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم شهرستان محلات گفت:  آیت‌الله هاشمی یکی از استوانه های انقلاب اسلامی ، یار و یاور امام راحل و همسنگر و یاور مقام معظم رهبری بود.

, دیار آفتاب, صبح محلات, صبح محلات,

 

,

,

, , , ,

وی ادامه داد: از دیدگاه قرآن علم و دانش، جهاد در راه خدا، ایمان و عمل صالح در کنار یکدیگر و تقوا و پرهیزگاری جایگاه معنوی انسان در نزد خداوند را افزایش خواهد داد.

,

 

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

وی ایمان و عمل صالح، تقوا و پرهیزگاری را نمونه‌ای از اعمال ماندگار عنوان کرد و افزود: کسی که این مسیر نورانی را طی کند، قطعا پرونده اعمالش در پیشگاه خداوند پرونده‌ای روشن و آبرومند خواهد بود و چنین کسی قطعا در زمان حساب و کتاب روز قیامت سربلند خواهد بود.

,

ربانی تصریح کرد: آقای هاشمی در طول مدت زندگی خود و در مجاهدت برای پیروزی انقلاب اسلامی پرونده خود را با علم و دانش، جهاد در راه خدا، ایمان و عمل صالح و تقوا و پرهیزگاری پر کرده است و قطعا در پیشگاه خداوند آبرومند خواهد بود.

,

امام جمعه محلات با اشاره به بخشی از پیام رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت الاسلام هاشمی گفت: حضور در پیشگاه خداوند سرنوشت همه ما مسئولین است. همانطور که در زمان مسئولیت جای کمک و عمل خیر بسیار است، جای خطا و اشتباه بیشتر هم وجود دارد؛ همه باید مراقب اعمال خود باشیم.

,

وی همچنین با اشاره به نقش بی بدیل حجت الاسلام هاشمی در تحقق انقلاب اسلامی، بیان کرد: نقش مثبت و تاثیرگذار آقای هاشمی در سالهای مبارزه قبل از انقلاب و سالهای سخت پس از انقلاب به هیچ وجه قابل انکار نیست. در تمامی جریاناتی که هر کدام برای نابودی انقلاب کافی بود، نقش آقای هاشمی در کنار مقام معظم رهبری و شهیدان بهشتی و مطهری کم نظیر بود.

,

ربانی، همچنین نقش آیت الله هاشمی در تدوین و تصویب قانون اساسی، تصویب اصل ولایت فقیه در قانون اساسی و انتصاب آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر پس از ارتحال بنیان گذار انقلاب را غیر قابل انکار توصیف و از جوانان خواست این وقایع تاریخی را به صورت ریز و جدی مطالعه کنند.

,

 

,

,

, , , ,

امام جمعه محلات در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: همه مجاهدان و زحمتکشان در راه انقلاب اسلامی در اصول و ارزشهای انقلابی که در قانون اساسی تدوین، تصویب و تثبیت شده است هیچ اختلاف نظری ندارند اما اختلاف در مسیرها و روش‌ها اجتناب ناپذیر است؛ ولی کسی نمی‌تواند روی اصول اساسی پای بگذارد.

,

 

,

وی اختلاف نظرها را بهانه‌ای برای ضربه زدن دشمنان به وحدت در کشور معرفی کرد و گفت: دشمنان ما نمی‌توانند وحدت ما را ببینند و به هر بهانه‌ای به دنبال از میان بردن این وحدت هستند و گاهی اختلاف نظرها بهانه‌ای می‌شود که جاهلان داخلی و دشمنان خارجی با دامن زدن به آن جامعه را دو قطبی کنند و این دو قطبی سازی در جامعه راه نفوذی دشمنان به صفوف ملت را باز خواهد کرد.

,

ربانی با اشاره به بخش دیگری از پیام مقام معظم رهبری تصریح کرد: کسانی که در گذشته مراقب بودند وسوسه خناسان در ایجاد اختلافات عمیق در جامعه به نتیجه نرسد، امروز هم باید مراقب باشند چرا که راه انقلاب و شاخص‌های انقلاب روشن و واضح است و باید حول همین آرمان‌ها و شاخص‌های انقلاب و تحت تدابیر حکیمانه رهبری کشور و جامعه را حرکت دهیم.

,

وی همچنین بیان کرد: ما باید آرمان‌ها و شاخص‌های معرفی شده از سوی امام(ره) را حفظ کنیم و در اجرا نیز هر دولتی که توسط مردم انتخاب می‌شود باید همین سیاست‌ها و آرمان‌ها را حفظ کند چرا که در سیاست‌ها هیچ ابهامی وجود ندارد و اگر شبهه‌ای ایجاد می‌کنند، شبهه نقطه نفوذ دشمنان است.

,

امام جمعه محلات در خاتمه با اشاره به مسئولیت همگان در مقابل خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: همه ما باید از هر فرصتی برای حفظ آرمان‌های شهدا استفاده کنیم و اگر کسی عمدی یا سهوی یا با کوتاهی کردن به آرمان‌های شهدا خدشه وارد کند این اشتباه او در پرونده اعمالش ثبت و ضبط خواهد شد و در پیشگاه خداوند و شهدا باید پاسخگوی اعمال خود باشد.

,

مراسم بزرگداشت یار دیرین امام(ره) و رهبری در تفرش+عکس

,

در شهرستان تفرش همزمان با سایر نقاط کشور، برنامه بزرگداشت این یار دیرین امام(ره) برگزار شد. مردم و مسئولان شهرستان تفرش نیز با حضور در مسجد ششناو یاد این مرد روزهای سخت انقلاب را گرامی داشتند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از ندای تفرش، به مناسبت درگذشت رئیس تشخیص مصلحت نظام در شهرستان تفرش همزمان با سایر نقاط کشور، برنامه بزرگداشت این یار دیرین امام(ره) برگزار شد. مردم و مسئولان شهرستان تفرش نیز با حضور در مسجد ششناو یاد این مرد روزهای سخت انقلاب را گرامی داشتند.

, دیار آفتاب, ندای تفرش,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

مراسم بزرگداشت یار دیرین امام(ره) در استان مرکزی+عکس

,

به مناسبت ارتحال آیت الله علی اکبرهاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی، آیین گرامیداشتی عصر روز دوشنبه در مسجد جامع دلیجان برگزار شد.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پیام دلیجان؛ در این آئین که قشرهای مختلف مردم ، مسئولان شهرستان حضور داشتند با تجلیل از مرحوم آیت الله  هاشمی رفسنجانی ، از وی به عنوان یکی از استوانه های محکم نظام اسلامی و مبارز بزرگ ضد رژیم ستمشاهی و مجاهد خستگی ناپذیریاد کردند.

, دیار آفتاب, پیام دلیجان؛,

حجت الاسلام مهدی نجفی کارشناس مذهبی با بیان اینکه این شخصیت بزرگ و فرزند برومند اسلام و ایران در همه دوره های پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی بود اظهار کرد: آن مرحوم از افتخارات و ثمره های حوزه های علمیه بودند.

,

آیت ا... هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب بر اثر ایست قلبی در سن ۸۲سالگی در بیمارستان شهدای تجریش تهران دعوت حق را لبیگ گفت و به دیار باقی شتافت.

,

 

,

,

, , , ,

,

, , , ,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه