اخبار داغ

پیکر چهاردهمین شهید مدافع حرم در دلیجان تشییع می‌شود

پیکر چهاردهمین شهید مدافع حرم در دلیجان تشییع می‌شود
پیکر پاک چهاردهمین شهید مدافع حرم روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه در دلیجان تشییع و خاکسپاری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان همزمان با شروع جنگ در سوریه و تقویت جبهه تکفیری توسط استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه، جمهوری اسلامی نیز بنا بر وظیفه نوع دوستی و پیمان‌های منطقه ای و دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) به کمک ملت و دولت سوریه آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

در این راستا پاسداران و ارتشیان غیور کشورمان در جهت ماموریت های مستشاری به سوریه اعزام شدند که در این مسیر شهدایی را نیز حریم اهل بیت علیهم السلام تقدیم کردند.

,

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان در گفتگو با خبرنگار پیام دلیجان گفت: پیکر پاک شهید سردار جعفری چهاردهمین شهید مدافع حرم از شهرستان دلیجان، صبح روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه از چهار راه شهید عسگریان تا گلزار شهدای شهر بر دستان مردم قدرشناس دلیجان تشییع خواهد شد.

, پیام دلیجان,

 

,

, ,

 

,

عسگری اظهار کرد: همچنین آیین شبی با شهید مدافع حرم نیز روز سه شنبه ۲۱ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع دلیجان برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد: جعفری از رزمندگان جوان لشکر فاطمیون بود که سه بار در نبرد با تروریست های تکفیری به سوریه اعزام و در آخرین اعزام به فیض شهادت نائل آمد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان مدافعان حرم را مدافعان و فداییان اسلام ذکر کرد و گفت: رزمندگان اسلام و مدافعان حرم که در کشورهای مسلمان‌نشین با دشمنان به مبارزه می‌پردازند از اسلام و انسانیت دفاع می‌کنند.

,

عسگری با اشاره به اینکه فرهنگ دوران دفاع مقدس باعث شد تا جوانان ما مشتاقانه و داوطلبانه برای دفاع از حرم اهلبیت و مبارزه با داعش اعزام شوند خاطرنشان کرد: باید سیره و روش و منش شهداء به عنوان یک فرهنگ و الگو در بین مردم معرفی یابد تا روحیه شهدا در جامعه ماندگار باشد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان گفت: شهرستان دلیجان با اهداء ۱۴ شهید مدافع حرم، بیشترین تعداد شهدای مدافع حرم استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه