اخبار داغ

در پی رحلت یار دیرین امام و رهبری منتشر شد:

سخنی که سعی در دوقطبی کردن جامعه داشته باشد دور از تقوای سیاسی است

سخنی که سعی در دوقطبی کردن جامعه داشته باشد دور از تقوای سیاسی است
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان ضمن تسلیت ضایعه جانسوز رحلت مرحوم هاشمی رفسنجانی در بیانیه ای آورده است: در این برهه زمانی حساس هر عملی یا سخنی که سعی در دوقطبی کردن جامعه و برهم زدن آرامش اذهان عمومی را داشته باشد به دور از تقوای سیاسی و بر خلاف مصالح نظام و کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان در پی  رحلت یار دیرین امام، انقلاب و رهبری که اشاره به برخی سخنان منتشر شده در شبکه های مجازی دارد، به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

"انا لله و انا الیه راجعون"

,

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت ناگهانی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای هاشمی رفسنجانی را به حضرت امام خامنه ای، ملت عزیز و خانواده ایشان تسلیت عرض می نماییم.

,

خدمات ارزشمند این روحانی مبارز در مسیر اعتلای آرمانهای انقلاب و اسلام و سوابق درخشان ایشان در مبارزه با طاغوت و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست. از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت الهی را مسئلت داریم.

,

در این برهه زمانی حساس هر عملی یا سخنی که سعی در دوقطبی کردن جامعه و برهم زدن آرامش اذهان عمومی را داشته باشد به دور از تقوای سیاسی و بر خلاف مصالح نظام و کشور است و دستمایه ای برای عناصر ضدانقلاب و دشمنان دوست نما، به منظور ایجاد شکاف و تفرقه قرار خواهد گرفت.

,

                                            والعاقبه للمتقین.

,

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان.

,

حوزه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه