اخبار داغ

فرماندار و امام جمعه گرمسار:

مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی استوانه نظام و یار انقلاب و رهبری بودند

مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی استوانه نظام و یار انقلاب و رهبری بودند
فرماندار و امام جمعه گرمسار در پیامی مشترک به مناسبت درگذشت مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران و جهان اسلام تسلیت گفتند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین در این پیام  مشترک  داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار و حجت  الاسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه  گرمسار آمده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

(( انالله و انا الیه راجعون))

,

حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی به ملکوت اعلی پیوست

,

 به نقش بی بدیل مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی  در طول انقلاب اسلامی  و مبارزه فراموش نشدنی است، از تحمل  مرارت ها و زندان و شکنجه  های جلادان  رژیم  ستم شاهی  تا نقش آفرینی در مقاطع حساس پس از انقلاب اسلامی حضور در عالی ترین سطوح نظام در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرماندهی کل قوا، خدمت صادقانه و تلاش مستمر  در طول دوران  ریاست جمهوری  و حضور در ریاست تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان  رهبری و انجام کارهای  بزرگ با تدبیری مثال زدنی در حراست عاشقانه از خط امام و رهبری  به استوانه  نظام تبدیل کرده بود

,

 امیدواریم که ایشان راه امام (ره) و مقام معظم رهبری و فرزانه انقلاب اسلامی است مستدام بوده و حضور مردم و استمرار بر این راه، ضامن بقای انقلاب اسلامی می باشد .

,

 این ضایعه بزرگ را به مردم عزیز و رهبر معظم  انقلاب اسلامی و بیت شریف  ایشان تسلیت عرض می نمایم و خداوند  روح آن مرحوم را  مشمول  فضل و  رحمت خود قرار دهد و با اولیای الهی محشور فرماید

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه