اخبار داغ

تشییع و خاکسپاری معاون تبلیغی حوزه الزهرا (س)در باغ بهشت

تشییع و خاکسپاری معاون تبلیغی حوزه الزهرا (س)در باغ بهشت
مدیر حوزه الزهرا (س)استان همدان با ابراز تأسف گفت: مرحومه وجیهه اسماعیلی در اثر عارضه بیماری بعد از یک هفته بستری شدن در بیمارستان دار فانی را وداع گفت و امروز صبح به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهره افشین زاد در گفت و گو با خبرنگار نافع، پیرامون درگذشت معاون تبلیغی حوزه الزهرا استان همدان بیان داشت: مرحومه اسماعیلی را میتوان به عنوان یکی از خادمان حضرت زهرا سلام الله علیها دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

وی ابراز داشت: کسی که با اخلاص با نیت پاک و بدون هیچ ادعایی عمرو وقت خود را خود را برای خدمت به حوزه های علمیه، طلاب، تمام عزیزانی که در راه دین خدمتگزار بودند و در عرصه فرهنگی و تبلیغی؛ صرف کرد.

,

افشین زاد: بدون هیچ سرو صدایی در هر جایی که امکان داشت بسیج، سپاه، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، ارشاد، اوقاف، ستاد اقامه نمازجمعه، ستاد اقامه نماز، استانداری، فرمانداری یعنی تمام قسمتهایی که به نحوی با مسئله فرهنگی ارتباط داشتند خانم اساعیلی با آنجا مرتبط بوده و خالصانه همکاری میکردند و هر کاری که نیاز به انجام آن بود انجام میدادند.

,

 وی ادامه داد: از افرادی بود که مدت های مدیدی، از زمان طلبگی وقت خود را مظلومانه و غریبانه صرف این کارهای تبلیغی و فرهنگی کرد.

,

مدیر حوزه علمیه الزهرا ابراز داشت: میتوانم به جرأت بگویم "نشناختیم" که چه وجود با برکت و پر مهر و محبت و با لطفی بود.

,

وی تصریح کرد: این عزیز به عنوان طلبه، مبلغ، مربی، سخنران، مدیر حوزه شهرستان قروه سنندج، معاون تبلیغی مدرسه الزهرا و هادی سیاسی و مربی شجره طیبه صالحین ...و هر جایی که اکان کار فرهنگی و تبلیغی داشت، خدمت میکرد.

,

مدیر حوزه علمیه الزهرا اظهار داشت:  تلاشی که برای مربیان، مبلغان وسخنرانان چه در حوزه و چه در سازمان تبلیغات و قسمت های دیگری که با ایشان در ارتباط بودند انجام داد، مسیر را هموار میکرد، به نوعی همه به او بدهکار هستیم. خانم ها را هم در عرصه آموزش هم در عرصه آماده کردن آنها هماهنگ میکرد. واقعا تلاش خود را کرد.

,

افشین زاد با ابراز تأسف اشاره داشت: خانم اسماعیلی در اثر عارضه بیماری بعد از یک هفته بستری شدن در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

,

وی افزود: متأسفانه ما این عزیز را ازدست دادیم و امیدواریم تلاش هایی که در این دنیا خالصانه انجام داده است، کنیزی خانم زهرا سلام الله علیها و شاگردی آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف که کرد در شب اول قبر عالم برزخ و روز قیامت دستگیرشان باشد و خودشان ان شاءالله شفیعش باشند.

,

افشین زاد با اشاره به مراسم ترحیم معاون تبلیغی حوزه الزهرا بیان داشت: امروز صبح خاکسپاری بود، بعد از ظهر هم ساعت 14الی 16و سی دقیقه در مسجد حضرت ابالفضل واقع در خیابان شهدا مراسم ایشان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه