اخبار داغ

هشدار معاون مرکل درباره برگزاری مبارزات انتخاباتی

هشدار معاون مرکل درباره برگزاری مبارزات انتخاباتی
معاون صدر اعظم آلمان به احزاب آلمانی درباره برگزاری مبارزات انتخاباتی مشابه آمریکا که همراه با توهین و بی احترامی‌ها و تهمت‌ها بود هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "زیگمار گابریل"، معاون صدر اعظم آلمان در گفتگو با شبکه تحریریه روزنامه های آلمان (RND) با تاکید بر اینکه ما نباید مبارزات انتخاباتی آمریکا را در کشورمان کپی کنیم به احزاب آلمانی درباره برگزاری مبارزات انتخاباتی مشابه ایالات متحده در کشورش هشدار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بخصوص بی احترامی ها، توهین ها و تهمت هایی که آنجا متداول هستند را من زننده و انزجار آور می دانم. ما در آلمان به خوبی در این مسیر حرکت کرده ایم که به حریم خصوصی همچنین سیاستمداران احترام بگذاریم.

,

گابریل در ادامه تاکید کرد که ما سوسیال دموکرت ها می خواهیم بر خلاف مبارزات انتخاباتی در آمریکا را در پیش گیریم. درست در زمانی که در آن جامعه متاسفانه به افراط گرایی رو می آورد احزاب دموکرات باید مبارزات انتخاباتی منصفانه ای را در پیش گیرند.

,

وی همچنین گفت: من هیچ مخالفتی با یک مبارزه انتخاباتی که موضوعات آن بسیار روشن است ندارم.

,

البته حقیقت این است که ما در یک جهان بسیار پیچیده زندگی می کنیم. تهدیدات جدیدی علیه صلح، نگرانی های جدیدی درباره وضعیت اروپا، مهاجرت، دیجیتالی شدن و جدایی روزافزون جامعه ما وجود دارد.و پاسخ های ساده ای برای این مسائل که بسیاری به سادگی آرزوی آن را دارند وجود ندارد. ما حالا به عنوان آلمانی یک فرصت تاریخی داریم. با توجه به جنبش های استبدادی در سراسر دنیا ما می توانیم در این سال علامتی برای پیشبرد دموکراسی اجتماعی و لیبرال را نشان دهیم.

,

معاون مرکل در بخش دیگری از سخنانش به مسئله تامین امنیت در کشورش پرداخته و گفت: ما باید به پلیس در ایالت های آلمان امکانات بهتری برای نظارت های ویدئویی عمومی بدهیم. دوم اینکه ما باید برخورد قاطعانه تری با عناصر خطری که درخواست پناهندگی آن ها رد شده است داشته باشیم. سوم اینکه ما نباید چشم های خود را بر این مسئله ببندیم که هیچ یک از عوامل ترور سال های اخیر به عنوان اسلام گرای افراطی یا مظنون ترور به آلمان نیامدند و حقیقت تلخ این است که همه این عوامل ترور در کشور ما افراط گرا شده اند. این موضوعی است که معمولا نادیده گرفته می شود.

,

وی خواستار اقدامات بیشتری برای پیشگیری از این مسئله شده و در بخش دیگری از این گفتگو خواستار مقابله قاطعانه تر با سلفی ها در آلمان شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه