اخبار داغ

فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان خبر داد؛

توقیف خودروی "جک" با بیش از 108میلیون ریال خلافی/ کشف 7 فقره چک پول جعلی در لردگان

توقیف خودروی "جک" با بیش از 108میلیون ریال خلافی/ کشف 7 فقره چک پول جعلی در لردگان
فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان از کشف هفت فقره چک پول جعلی پانصد هزار ریالی در این شهرستان، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خسرو نجفی فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان در تشریح این خبر گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ارائه چک پول تقلبی به یکی از شعب بانک ها در شهر لردگان بلافاصله مراتب در دستور کار کلانتری 11 لردگان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان,

 
وی افزود: با مراجعه ماموران به بانک مشخص شد فردی به نام"م.ی" قصد ارائه هفت فقره چک پول پانصد هزار ریالی به صندوق بانک را داشته که با هوشیاری کارمند بانک تقلبی بودن چک پول ها احراز لذا به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از عموم شهروندان خواست ضمن تجهیز محل کسب خود به دوربین های مداربسته و استفاده از تجهیزات و دستگاه های شناسایی چک پول به محض برخورد با این افراد سودجو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.
 
 توقیف خودروی "جک" با بیش از 108 میلیون ریال خلافی

سرهنگ رحمت الله نجفی رئیس پلیس راه استان نیز گفت: تیم گشت پلیس راه  لردگان-رامهرمز  هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور لردگان-خوزستان یک دستگاه سواری "جک" را به علت ارتکاب تخلف متوقف کردند.

وی افزود: پس از استعلام از پلاک خودرو مشخص شد این وسیله نقلیه دارای 140 فقره تخلف حادثه ساز و 108  میلیون و 800 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بیان این مطلب که بیشترین تخلافات این خودرو سبقت و سرعت غیرمجاز و عبور از چراغ قرمز بودند تصریح کرد: در راستای اجرای تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 1389 مبنی بر پرداخت دیون معوق دولتی این خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی خاطرنشان کرد: مالکان خودروها با استعلام از سایت راهور 120می توانند نسبت به اطلاع از وضعیت خلافی خودرو خود اقدام کنند.

,
,
,
,
,
, توقیف خودروی "جک" با بیش از 108 میلیون ریال خلافی,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه