اخبار داغ

برای ما همچنان هاشمی "اکبر" است

برای ما همچنان هاشمی "اکبر" است
تشییع مرحوم آیت‌الله هاشمی بهرمانی با وحدت ملت و حضور خیل مشتاقان به پایان رسید و اکنون فصل شکست سکوتی است که در آن بالاترین فریاد بود...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ،تشییع مرحوم آیت الله هاشمی بهرمانی با وحدت ملت و حضور خیل مشتاقان به پایان  رسید و اکنون فصل شکست سکوتی است که در آن بالاترین فریاد بود...

این روزها روزهای ماندگاری شد در تاریخ و جماعت انقلابی بیشتر از گذشته دلتنگ مولایشان امام علی(علیه السلام) شد.

آقا نماز اقامه فرمودند، صداوسیما سنگ تمام گذاشت، حزب الله و ملت به نانجیبان درس نجابت داد، اختلاف سلیقه ها موجب بی احترامی نشد، سیمای هاشمی پروفایل اصولگرا و اصلاح طلب شد و همه با فاتحه ای هاشمی بزرگ را به سرای ابدی بدرقه کردند..
دست مریزاد...

البته در این آزمون عده ای هم که با اشک تمساح و قدیس سازی برای جنازه هاشمی نقشه داشتند ، در سکوت فرزانگان نام برخی دیوانگان(سران فتنه) را در فضای مجازی پراکنده کردند..
نهان گشت آئین فرزانگان/پراکنده شد نام دیوانگان

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,


جماعتی اندک که حیا را قی کرده بودند و  در دل هیچ اعتقاد به هاشمی، امام و انقلاب و رهبر هاشمی نداشتند در توهم ناشی از سکوت و صبر و بصر دوستداران رهبری و هاشمی، در فضای مجازی در مقام مدعی برای همه نسخه می پیچیدند..

و چندده نفری از این جماعت اندک که عمامه آیت الله را برای روی نیزه می خواستند، در سیل دوستان واقعی هاشمی می خواستند با وز وز نگذارند نماز بر میت اقامه شود..
چقدر به هاشمی علاقه داشتند! که حتی به درخواست بیت هاشمی هم مبتنی بر ضرورت رعایت وحدت هم وقعی نگذاشتند..

تاریخ در خود ثبت کرد آنهایی که اختلاف سلیقه داشتند نماز می خواندند و عده ای بسیار کم  در خارج از دانشگاه هلهله می کردند.

تاریخ فراموش نخواهد کرد آنهایی که سال78 از هاشمی زنده در مجلس شورای اسلامی هراس داشتند و آبروی او را با تازیانه ی تهمت شاه، قاتل، عالیجناب سرخپوش نواختند برای هاشمی مرده در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و... اشک دروغین ریختند.
 
هاشمی برای ما گرچه قدیس نیست ولی بزرگ است. برای ما هاشمی که همسنگر و رفیق دیرین رهبری بود، هاشمی زنده است.

 هنوز مجال بحث نیست و لیکن پنهان نمی کنیم که با آیت الله در موضوع فتنه سبز و... اختلاف عمیق نداریم ولی با افتخار فریاد می زنیم عقد اخوت مان فقط با ولایت و شهدا و خط اصیل امام است و بس...
زنده و میت، اصولگرا و اصلاح طلب به هر اندازه با رهبری زاویه داشته باشد ما با او فاصله داریم..

جوان انقلابی به مفاهیم اصولگرا و اصلاح طلب حساسیت ندارد و به دنبال جذب حداکثری، وحدت است ولی نسبت به فتنه و حامیان آن حساس است و آنها را دامنه ی دفع حداقلی تعریف می کند.

این روزها هم گذشت و جمعیت چند ده نفر فتنه گر در انتظار جنازه ای دیگر به خواب زمستانی رفتند و دفتر عبرت برگ دیگری زد برای اولی الابصار

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه