اخبار داغ

برگزاری مسابقات کشتی انتخابی نوجوانان استان همدان به میزبانی نهاوند

برگزاری مسابقات کشتی انتخابی نوجوانان استان همدان به میزبانی نهاوند
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات انتخابی کشتی رده سنی نوجوانان استان همدان در دو بخش آزاد و فرنگی به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در رشته کشتی استعدادهای خوبی دارد و معرفی چندین قهرمان جهان، آسیا و کشور نشان‌دهنده این ظرفیت عظیم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی اظهار داشت: باید با تلاش مجموعه کشتی شهرستان نهاوند تلاش کنیم تا نهاوند دوباره موفق شد قهرمانان ارزنده‌ای را به کشتی کشور معرفی کند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: برای تقویت کشتی شهرستان و پشتوانه سازی برای این ورزش ملی باید همه کارکنیم و بتوانیم مسابقات زیادی را در این شهرستان برگزار کنیم.

,

وی ادامه داد: در همین راستا با تلاش‌های صورت گرفته میزبانی مسابقات کشتی نوجوانان استان همدان به میزبانی نهاوند برگزار خواهد شد.

,

روزبه گفت: این مسابقات با شرکت تیم‌هایی از سراسر استان در دو بخش فرنگی و آزاد روز جمعه همین هفته به میزبانی سالن کشتی شهید منوچهر برزویی شهر نهاوند برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه این مسابقات انتخابی تیم کشتی نوجوانان استان همدان است، اظهار داشت: قهرمانان اوزان مختلف به‌عنوان اعضای تیم همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: کشتی گیران نوجوان حاضر در این مسابقات برای رقابت با یکدیگر در روز پنجشنبه از ساعت 17 الی 19 در خانه کشتی این شهرستان وزن‌کشی خواهند کرد و روز جمعه نیز مسابقات برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه