اخبار داغ

رئیس هیئت دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد:

دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد جزو 8 استان برتر کشور است /قهرمانان از نبود باشگاه و حامی در استان گلایه دارند

دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد جزو 8 استان برتر کشور است /قهرمانان از نبود باشگاه و حامی در استان گلایه دارند
رئیس هیئت دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان در رشته دو و میدانی جزو هشت استان برتر کشور است گفت: در طرح استعداد یابی فدراسیون 21 نفر را در کشور معرفی کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل، امید محمد محمدی رئیس هیئت دو و میدانی و مربی تیم استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مکان تمرین اعضای تیم خوب است گفت: با رفع مشکلات جزئی که در این فضا وجود دارد بهتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

وی با اشاره این موضوع که این استان استعدادهای زیادی در پرتاب‌ها و دوهای استقامت دارد و در این زمینه در مسابقات عملکرد مناسبی داشته است گفت: شش قهرمان کشوری در رشته دو و میدانی در استان داریم.

,

5nn_dsc_0025.jpg

, 5nn_dsc_0025.jpg,

محمدی افزود: از آبان ماه سال 94 طرح استعدادیابی در استان شروع شده است و این استان در زمینه استعداد یابی در کشور جزو هشت استان برتر در کشور است.

,

وی افزود: 21 نفر در طرح استعداد یابی که توانستند رکودها و ورودی‌های اولیه را در رشته‌های مختلف دو و میدانی کسب کنند را به فدراسیون معرفی کردیم.

,

xsc_dsc_0016.jpg

, xsc_dsc_0016.jpg,

این مربی بین‌المللی با بیان اینکه مربی باید در میدان عمل با عشق و علاقه کار کند گفت: مربیان هم استانی باید از طرف مسئولین امر حمایت شوند تا عملکرد مناسبی داشته باشند.

,

محمدی به مشکلات هیئت و تیم دو و میدانی استان اشاره کرد و گفت: قهرمانان از نبود باشگاه و حامی در استان گلایه دارند.

,

4sm6_dsc_0015.jpg

, 4sm6_dsc_0015.jpg,

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: دو و میدانی در کشور هر چه خیر و برکت دارد مدیون آقای بهزاد غریبی که بیان گذار این رشته ورزشی بوده و در استان هم داریوش موسوی برای این رشته زحمت‌های فراوانی کشیدند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه