اخبار داغ

دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز در ملایر

دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی شهروند ملایری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای دانشجو، سرهنگ "شعبان ترک نیا" در تشریح این خبر گفت: درپی شکایت یک شهروند ملایری مبنی براینکه فرد یا افراد ناشناسی طی چند مرحله به صورت اینترنتی از حساب بانکی اش سرقت کرده اند،  بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای , دانشجو,

وی افزود: با تحقیقات از مالباخته و پی گیری های فنی و پلیسی، عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی این شهروند، شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی های صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف کرد.

,

این مقام انتظامی با یادآوری اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان کارت بانکی و اطلاعات مهم آن را در اختیار دیگران قرار نداده و در حفظ و نگهداری از کارت های بانکی خود دقت کنند.

,

سرهنگ ترک نیا در خاتمه جهت جلوگیری از هر گونه سوء استفاده توسط افراد فرصت طلب به شهروندان هشدار داد

,

1-      شبکه های اجتماعی می تواند مرز بین اطلاعات حرفه ای و شخصی شما را کمرنگ کنند، بنابراین مرتکب اشتباهی نشوید که منجر به آشکار شدن هر گونه اطلاعات محرمانه شود.

,

2-      اطلاعات شخصی شما برای کلاهبرداران و خرابکارها بی اندازه با ارزش است؛ بنابراین هرگز اطلاعات شخصی خودتان را به فردی که نمی شناسید، ندهید.

,

3-     استفاده از یک رمز عبور برای چندین حساب کاربری ممکن است راحت باشد، ولی امن نیست. برای امنیت خود و اطلاعات تان برای هر حساب کاربری یک رمز عبور مجزا و طولانی انتخاب کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه