اخبار داغ

بازار داغ اکران‌های عمار در شهرستان بناب / عمار هم‌آیند جهاد فرهنگی است

بازار داغ اکران‌های عمار در شهرستان بناب / عمار هم‌آیند جهاد فرهنگی است
مسئول اکران های جشنواره فیلم عمار در بناب گفت: از دانش آموزان و دانشجویان تا طلاب و دبیران با اکران های عمار در بناب همراه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین عراقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در توضیح وضعیت اکران های جشنواره فیلم عمار در شهرستان بناب، اظهار کرد: اکران های عمار مورد استقبال اقشار مختلف شهرستان بناب از جمله دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و دبیران قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی افزود: معمولا فیلم های منتخب همراه با برنامه های جنبی در مراکزی چون مساجد، پایگاه های بسیج، حوزه علمیه و امثال آن به اکران در می آیند.

,

مسئول اکران های جشنواره فیلم عمار در بناب "بانوان مقاومت" و "شهدای مدافع حرم" را دو محوریت اصلی هفتمین دوره جشنواره عمار عنوان کرد و گفت: در محورهای فوق فیلم های متعددی اکران و برنامه های جنبی چون دیدار با خانواده های شهدا انجام شده است هرچند که حماسه 9 دی و مساله ی فتنه 88 بیشترین غلبه را در موضوعیت فیلم های اکران شده، داشته است.

,

وی تاکید کرد: "من مدیر جلسه هستم" و "میم مثل مسجد، آ مثل آتش" از جمله فیلم هایی بود که اکران آن ها با استقبال خوب مردم بناب همراه بود.

,

عراقی در پایان با اشاره به همایندی جهاد فرهنگی با جشنواره مردمی عمار، گفت: عمار رویکردی نو در عرصه ی فرهنگی و هنری است که به موجب آن اقدامات فرهنگی هنرمندان انقلابی به مناطق و شهرستان ها منتقل می شود که بطبع آثار سازنده ی موثری خواهد داشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه