اخبار داغ

سرمربی تیم زاگرس یاسوج:

برای کسب 3 امتیاز بازی با تمام نیرو به مصاف برق شیراز می رویم

برای کسب 3 امتیاز بازی با تمام نیرو به مصاف برق شیراز می رویم
سرمربی تیم زاگرس یاسوج گفت: شش نفر از بازیکنان تیم را به دلیل مصدومیت و محرومیت در بازی پیش نداریم اما با تمام نیرو مقابل صدر نشین گروه می جنگیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل، حمید کرمی سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج اظهار کرد: تیم زاگرس با همه بی‌بضاعتی‌هایی که دارد هم‌ قسم شده که در این دوره از مسابقات فارغ از بی‌توجهی مسؤولان بهترین نتایج را برای هواداران پر شمار خود رقم زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

وی با تشکر از حمایت‌های هواداران این تیم در همه بازی‌هایی که در ورزشگاه تختی یاسوج برگزار شده است افزود: همین حمایت‌ها مشوق ما برای حضور با اقتدار در برابر حریفان بوده است چرا که به غیر از هواداران هیچ تکیه‌گاهی در شهر و دیار خودمان نداریم.

,

این مربی هم استانی با بیان اینکه از منطقه سقوط به خوبی عبور کرده‌ایم و اکنون نیم‌نگاهی هم به صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور داریم گفت: به هیچ وجه برای کسب حتی نتیجه مساوی به شهرهای دیگر سفر نمی‌کنیم و تنها به سه امتیاز هر بازی چه در خانه و چه خارج از خانه در مقابل حریفان فکر می کنیم.

,

کرمی به بازی این هفته تیم خود در برابر تیم با نام و نشان برق شیراز اشاره کرد و گفت: این هفته باید در شهر شیراز در حالی به مصاف این تیم برویم که ۶ بازیکن اصلی خود را به همراه نداریم.

,

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج گفت: در این بازی دلیل محرومیت و مصدومیت بازیکنانی همچون محمد دارابی، سعید گنج‌خانی، صائب یونسی، امین اسدی، فرزاد آذرگشسب و یاسر ابراهیمی را به همراه نداریم.

,

کرمی با بیان با وجود اینکه این بازیکنان را هم در بازی پیش رو نداریم اما با تمام ظرفیت به شیراز می‌رویم و در برابر برق صدرنشین برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز خواهیم جنگید.

,

بر اساس این گزارش بازی تیم زاگرس یاسوج با برق جدید شیراز از هفته هجدهم در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم کشور فردا پنج شنبه 23 دی ماه ساعت 14 در ورزشگاه سعادت شهرشیراز برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه