اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در درگیری با سوداگران مرگ/دستگیری 3 قاچاقچی حرفه ای در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در درگیری با سوداگران مرگ/دستگیری 3 قاچاقچی حرفه ای در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 402 کیلو مواد مخدر و دستگیری 3 قاچاقچی حرفه ای در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی در گفت و گو با انتظامی عصرهامون با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته در درگیری سوداگران مرگ  یک تن و 402 کیلو مواد مخدر، دو قبضه سلاح کلاش، یک قبضه آر. پی. جی کشف و سه قاچاقچی حرفه ای دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی ادامه داد: در عملیات های منسجم ماموران انتظامی "مهرستان"، "سیب و سوران" و" خاش" موفق شدند یک باند بزرگ مواد مخدر را که با استفاده از خودروهای تیز رو قصد جابه جایی مقادیر زیادی مواد مخدر به صورت مسلحانه را داستند شناسایی کنند.
,
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو پژو متعلق به اعضای این باند را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.  
,
سردار رحیمی ادامه داد: پس از ورود سوداگران به منطقه کمین و مشاهده یگان های عملیاتی پلیس، با تغییر مسیر ناگهانی و تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار گرفتن لاستیک های این خودرو ها، ضمن دستگیری دو قاچاقچی مسلح که در این درگیری مجروح شده بودند، 788 کیلو تریاک، 26 کیلو هروئین و 24 کیلو حشیش را به همراه دو قبضه سلاح کلاش، یک قبضه آر پی جی، دو گلوله و 9 خرج مربوطه را کشف کردند.  
,
وی در ادامه افزود: یک باند توزیع کننده دیگر مواد مخدر که با استفاده از خودرو های سنگین اقدام به جا به جایی مواد مخدر می کردند نیز با همکاری ماموران انتظامی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی غرب تهران شناسایی که در بازرسی یک دستگاه کامیون در" زاهدان" ، 564 کیلو تریاک کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه