اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های ایران، معادلات جهانی را تغییر داد/بوشهر برای دفن رؤیای انگلیس کافی است

دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های ایران، معادلات جهانی را تغییر داد/بوشهر برای دفن رؤیای انگلیس کافی است
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بوشهر برای دفن رویای انگلیس کافی است و نیازی به خرج کردن از سایر مناطق کشور نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از گام نیوز گام نیوز سردار حسین سلامی در اولین سالروز حماسه 22 ماه ساله 94 و دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس که با حضور هزاران نفر از پاسداران و مسؤولان و مردم در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد بوشهر را نماد ضد استعمار عنوان کرد و گفت: ملت ایران جایگاه درخشان و منحصر به فردی دارد و همواره بوشهر مدفن متجاوزان انگلیس و گورستان رویا و آرزوهای آنان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز, گام نیوز ,

بوشهر برای دفن رؤیای انگلیس کافی است

, بوشهر برای دفن رؤیای انگلیس کافی است,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بوشهر برای دفن رویای انگلیس کافی است و نیازی به خرج کردن از سایر مناطق کشور نیست؛ این یک شرف و عزت و افتخاری جاودانه برای مردمان این دیار است و علاوه بر آن سال گذشته نشان داد که بوشهر مدفن هر تجاوزگر و هر قدرتی است که بخواهد تعرضی حتی به غیر عمد در این سرزمین داشته باشد چراکه در این نقطه از خلیج فارس توسط دریادلان این سرزمین گرفتار خواهد شد.

,

وی بیان کرد: هرچند ابعاد تاکتیکی این حماسه به ظاهر کوچک بوده و مطمئنا دستگیری چند تفنگدار در شأن حقیقی نیروی دریایی نیست، و این نیرو برای شکست دادن هیمنه استکبار شکل گرفته است اما پیامدهای سیاسی و راهبردی این ماجرا جهانی است چراکه این عمل نشان می دهد اراده این ملت برای دفاع از ارزش ها و آرمان و منافع خویش است.

,

, ,

دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های ایران، معادلات جهانی را تغییر داد

,

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی به آب‌های داخلی ایران، سبب شد که ضمن تاثیرگذاری در سطح جهان، معادلات جهانی را به نفع ایران تغییر دهد.

,

سردار سلامی وی اضافه کرد: در سطح سیاسی این واقعه کاملا جهانی است، پس این حماسه نشان داد فرزندان این سرزمین و ملت پاسداران حریم این انقلاب در هر نبردی با هر قیاسی اینگونه عمل می کنند.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر نیروی مسلحی و هر ملتی بر اساس ژرفا و عمق نگاه خود نسبت به دشمن عمل می کند اظهار داشت: ملت ایران از قدرت های بزرگ که از امپراطورهای بی نظیر هستند نمی هراسد.

,

وی بیان داشت: جهان بینی ملت ایران بر اساس آموزه ها و انقلابی است که امام راحل از دل تاریخ بیرون آمد تا انتقام مسلمانان را از مستکبران بستاند و آنان را در مسیر سعادت و نور قرار دهد؛ امام راحل بت های بزرگ را شکست.

,

سردار سلامی افزود: قرآن کریم که منطق حق است و چشم انسان را به عالم ملک و ملکوت آگاه می کند پرده از یک حقیقت بزرگ بر می دارد و آن اینکه اگر همه قدرت های بزرگ جمع شوند حتی قدرت خلق پشه ای هم ندارد و اگر آن پشه هم از آنان چیزی را برباید حتی قادر نیستند آن را پس بگیرند.

,

وی همه این غلبه ها را بر اساس غلبه ایمان عنوان کرد و بیان داشت: سلاح و تسلیحات دشمن ما بسیار قدرتمندتر است اما حقیقت قدرت چیز دیگری است که در قلب ها نهفته است؛ ایمان عامل اصلی غلبه انسان مومن بر کفار است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حماسه 22 دی ماه سال گذشته اظهار داشت: این حماسه تجلی غلبه ایمان بود و دشمن هیچ عکس العملی نه در بعد نظامی و نه در بعد سیاسی نتوانست نشان دهد؛ سلاح ها از کار افتاد و اعتماد به نفس دشمن از بین می رود.

,

, ,

ایران به برکت انقلاب اسلامی از گورستان جهل مدرن بیدار شد

, ایران به برکت انقلاب اسلامی از گورستان جهل مدرن بیدار شد,

سردار سلامی افزود: صحنه جهاد تجلی و ظهور نور خداست به جبهه اسلام و افتخار ما به تاکتیک و تجهیزات نیست بلکه به انسان هایی است حامل روح جهاد هستند و از هیچ چیزی نمی هراسند؛  ما در مسیر ساختن یک تاریخ پر افتخار برای کشور قرار گرفته ایم.

,

وی با بیان اینکه هر ملتی هویت و شخصیت خود را در طول تاریخ می سازد گفت: واقعه ها، حوادث و نبردها سازندگان اصلی شخصیت و هویت یک ملت هستند و ما به برکت انقلاب اسلامی از گورستان جهل مدرن بیدار شدیم و هنر و شاهکار امام این بود که ملت خفته ایران را از برده داری نوین نجات و آنان را بیدار کرد.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این حرکت امام را نقطه آغازی برای شکل گیری ایران عنوان کرد و گفت: امام راحل ملت ایران را در تراز ملت بزرگ رشد داد و مقام معظم رهبری فضای یک جهاد بزرگ را برای مسلمانان و بازپس گیری هویت و سرمایه به غارت رفته کشور را ایجاد کرد.

,

تنگ تر شدن فضای تنفس استکبار در جهان واقعیت است

, تنگ تر شدن فضای تنفس استکبار در جهان واقعیت است,

سخنران این مراسم افزود: جنگ در شرق شرق مدیدترانه با مسلمان یک واقعیت است همچنین توقف سیاست آمریکا و انگلیس در جهان و تنگ تر شدن فضای تنفس استکبار در جهان واقعیت است؛ دنیا با قدرت یابی مسلمانان و اسلام در حال تغییر است.

,

سردار سلامی با اشاره به جنگ های اخیر در غرب آسیا و خلیج فارس اظهار داشت: هرگاه در هر منطقه ای قدرتی در حال ظهور و بروز باشد که با جغرافیای قدرت های سطله گر در تضاد باشد در آن منطقه جنگ رخ می دهد تا جلوی ان رشد گرفته شود.

,

وی افزود: استکبار هرچه هزینه می کند دستاوردی ندارد با اینکه همه قدرت خود را بکار گرفته است؛ از جنگ ائتلاف قدرتمند جهانی در هشت سال علیه ایران و تحریم های اقتصادی جدید جهانی و تهاجم وسیع فرهنگی و ایجاد فتنه و ترور دانشمندان و هر آنچه قدرت داشتند بکار گرفتند.

,

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 22دی ماه و روز دستگیری تفنگدارن آمریکایی در خلیج فارس با گرامیداشت یاد خاطره شهدای خلیج فارس گفت: این حماسه بزرگ در تاریخ سیاسی و نظامی جهان اسلام برگ زرین و بی نظیر بود.

,

نماینده ولی فقیه در استان استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حماسه دستگیری متجاوزان به دست بزرگ مردان اسلام و ایران بود اظهار داشت : بعد از مذاکرات برجام و توافقات بسیاری از خام اندیشان سیاسی جهان در محاسبات خود اینگونه اندیشیدند که ایران در موقعیتی قرار دارد که می توان نهایت عملیات تضعیف در عرصه سیاسی، اقتصادی و علم و فن آوری اعمال کند.

,

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه آمریکا به تمامی نیروهای طراح در سطح وسیع دستور تضعیف نظام اسلامی را دادند گفت: آنها در یک هجمه وسیع جهانی ایران را در تعرض قرار دادند.

,

نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه در مجامع سیاسی و اقتصادی تحریم ها و تهدیدها تشدید شد عنوان داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران را در یک فضای تنگنا آفرین تحت فشار داد.

,

, ,

وی با بیان اینکه آمریکایی ها آخرین ضربه در پسا برجام به ایران وارد کردند گفت: دشمنان می خواستند کشور ایران را مهار و از بین ببرند و از هم پاشیده کنند اما خداوند بهترین تدبیر کنندگان است.سال گذشته خداوند یاری به ایران اسلامی رساند و نیروهای قدرتمند نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هفته ی قبل از آن مانور های لازم در آن منطقه دیده بودند و منطقه در سیطره این نیروها بود تمامی پروژه های تضعیف در پسابرجام و تهدید ها و اقتدار ایران محاسبات آمریکا و جهان غرب را بهم ریخت.

,

وی خاطرنشان شد: این کار نیروی دریایی سپاه در عرصه دستگیری تفنگداران به تمامی جهان این نکته را یادآور شد که دست خداوند بالاتر از همه است.

,

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ایران اسلامی از هیچ ابرقدرتی هراس ندارد اظهار داشت: در محاسبات جهان استکبار که خود را ابر قدرت می داند و درصدد تضعیف ایران بود با این حماسه معادلات آن ها برهم زد.

,

امام جمعه بوشهر در پایان با اشاره به اینکه حماسه 22دی ماه کار خدا به دست نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود گفت: این حماسه برگ زرین برای تاریخ جهان اسلام بود که به قلم سپاهیان به ثبت رسید.

,

گفتنی است در این مراسم از پاسداران دلیرمرد بازداشت کننده تفنگداران آمریکایی تجلیل شد. 

,

, , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه