اخبار داغ

هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی چهار ساله شد + گزارش

هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی چهار ساله شد + گزارش
هسته توانمندسازی حرکت های جهادی که از زمستان سال 1391 آغاز به کار کرد؛ چهار ساله شد. هسته توانمندسازی حرکت های جهادی با تعریف ماموریت‌های جدید فعالیت های خود را در سازمان بسیج دانشجویی آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ باتوجه به رشد روز افزون حرکت‌های جهادی و تغییر نیازمندی ها و سطح انتظارات آنان، هسته توانمندسازی حرکت های جهادی با تعریف ماموریت‌های جدید از زمستان 1391 فعالیت‌های خود را در سازمان بسیج دانشجویی آغاز کرد.

این مجموعه متشکل است از پیشکسوتان، فعالین و صاحبنظران جهادی؛ که با راه اندازی هیئت های اندیشه ورز، کارگروه ها و نشست های تخصصی در قالب تولید محتوا، برگزاری دوره های آموزشی و شبکه سازی گروه ها، اقدام به ایفای نقش راهبردی و الهام بخش در عرصه های محرومیت زدایی و خدمت رسانی نموده است.

هسته توانمند سازی حرکت های جهادی در جایگاه پشتیبانی فکری و محتوایی از گروه های جهادی با تشکیل هیئت های اندیشه ورز جهادی و 7 کارگروه تخصصی  و در نهایت گردآوری تجربیات جهادگران موفق به تولید 4 کتاب، بیش از 40 جزوه آموزشی و کاربردی و 15 اثر چندرسانه ای و نمایشگاهی شده است و تاکنون می توان به برگزاری 8 دوره تخصصی در سطح ملی و 40 دوره عمومی به میزبانی استان ها اشاره داشت که ثمره ی تشکیل بانک اساتید جهادی بوده است. 

گزارش فعالیت های چهارساله این هسته را از اینجا می توانید دانلود و مشاهده فرمایید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی,
,
,
,
,
,
, گزارش فعالیت های چهارساله این هسته را از اینجا می توانید دانلود و مشاهده فرمایید., گزارش فعالیت های چهارساله این هسته را از اینجا می توانید دانلود و مشاهده فرمایید.,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه