اخبار داغ

حریق سه خودرو در خیابان حکیم نظامی اصفهان/ عمدی یا اتفاقی بودن حادثه در دست بررسی است + تصاویر

حریق سه خودرو در خیابان حکیم نظامی اصفهان/ عمدی یا اتفاقی بودن حادثه در دست بررسی است + تصاویر
در این حادثه سه خودروی پژو، سمند و 206 دچار حریق شده بودند و با توجه به اینکه خودروها در کنار خیابان پارک شده و سرنشین درون آن نبود کسی دچار مصدومیت نشده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز، از وقوع حادثه حریق سه خودروی سواری در یکی از خیابان های فرعی حکیم نظامی اصفهان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

محمد شریعتی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 02:11 بامداد امروز به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد، گفت: پس از اعلام حادثه گروه امدادی آتش نشانی در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند و شروع به اطفاء حریق کردند.

,

وی ادامه داد: در این حادثه سه خودروی پژو، سمند و 206 دچار حریق شده بودند و با توجه به اینکه خودروها در کنار خیابان پارک شده و سرنشین درون آن نبود کسی دچار مصدومیت نشده بود.

,

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه حریق از خودروی وسط آغاز شده بود، گفت: نزدیک بودن دو خودروی دیگر عامل انتشار آتش به آنان شده است ضمن اینکه خودروی 206 به طور کامل طعمه حریق شد.

,

شریعتی با اشاره به دست بررسی بودن علت حادثه، تاکید کرد: باید علت این حادثه روشن شود که براثر خود به خود سوزی به وقوع پیوسته یا اینکه به صورت عمدی این حادثه رخ داده است.

,

وی افزود: به جز وجود مواد قابل اشتعال در داخل خودرو همچون روکش های صندلی و دیگر متعلقات، سوخت درون باک خودرو پتانسیل بالایی را برای حریق دارد.

,

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه معمولا نشت بنزین علت وقوع چنین حادثه هایی است، تصریح کرد: علت عمدی بودن یا غیر عمدی بودن حادثه حریق را نه تائید و نه تکذیب می کنیم.

,

شریعتی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی با اطفا به موقع حریق از گسترش آتش سوزی به خودروهای دیگر جلوگیری کردند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه