اخبار داغ

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

ابلاغ طرح انتخاباتی به استانداران غیر واقعی و غیر متعارف منتقل نشده است/ این طرح مربوط به حوزه سیاسی وزارت کشور نیست

ابلاغ طرح انتخاباتی به استانداران غیر واقعی و غیر متعارف منتقل نشده است/ این طرح مربوط به حوزه سیاسی وزارت کشور نیست
مدیرکل سیاسی وزارت کشور در واکنش به ابلاغ یک طرح انتخاباتی به همه استانداران گفت: چیز غیر عادی و غیر متعارفی نبوده و البته به مدیران و معاونان سیاسی هم ابلاغ نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی منابع خبری در هفته جاری از ابلاغ طرح پوششی به نام "اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم" در 19 ماده به استانداری‌های سراسر کشور خبر دادند. طرحی که به اعتقاد برخی کارشناسان سیاسی به نظر می‌رسد آغازگر فعالیت‌های ستاد تبلیغاتی روحانی برای انتخابات سال 96 باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ریاست این ستاد در استان ها بر عهده معاونین سیاسی و امنیتی استانداری ها (مجریان مستقیم انتخابات) و نظارت بر عملکرد این ستاد به استانداران واگذار شده است.

,

در همین زمینه مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران در جریان سیصد و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران که در روز یکشنبه 19 دی ماه برگزار شد، در بخش از سخنانش از صدور یک ابلاغیه 19 بندی تحت عنوان "اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم" توسط وزارت کشور به استانداری ها و فرمانداری ها خبر داد و گفت: در قالب این ابلاغیه معاونان سیاسی استان ها به عنوان مسوولان اطلاع رسانی طرحی انتخاب شده اند که طی آن قرار است تمام بدنه دولت برای تبلیغات عملکرد رییس جمهور در آستانه انتخابات پیش رو بسیج شود و با تابلو "سلام کشور" چهره دیگری از ستاد تبلیغات انتخاباتی پیش رو قرار می دهد.

,

وی ضمن توصیه به مطالعه این ابلاغیه به تمام فرهیختگان و سیاست ورزان که دغدغه انتخابات ریاست جمهوری 96 را دارند، ادامه داد: پیش از این با چنین مدلی روبرو نشده بودم که دولت به این شکل مجموعه خود را برای تبلیغ رییس جمهور وقت بسیج کند و معتقدم این مدل در شان رییس جمهور نیست که از طریق رسانه های متعلق به دولت به دنبال تبلیغات انتخاباتی باشد که ممنوع است و جا دارد شورای نگهبان و سایر نهادهای نظارتی به عنوان ناظر در این خصوص و مواردی از این دست اقدام کند .

,

همچنین محمد امین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس درباره این ابلاغیه جدید اظهارداشت: بنده هم این مطالب را درفضای مجازی دیدم اما چیز غیر متعارفی را مشاهده نکردم، لذا چیز غیر عادی و غیر متعارفی نبوده البته آنطور به مدیران و معاونان سیاسی ابلاغ نشده و ابلاغیه غیر واقعی و غیر متعارف منتقل نشده است.

, خبرگزاری فارس,

وی افزود: این مطلبی که با این حسایست نوشته شده، بنده نیز مطلب غیر متعارفی ندیده ام.

,

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در پاسخ به این سول که آیا حوزه سیاسی وزارت کشور این ابلاغیه را ارسال کرده است یا خیر گفت: اصلا حوزه سیاسی نبوده و مربوط به حوزه ما نیست. همچین چیزی ندیدم به معاون سیاسی ابلاغ شده باشد ما که نفرستادیم. در جاهای دیگر هم آن حساسیت هایی که بوده که بنده رجوع کردم چیز غیرمتعارفی ندیدم.

,

رضازاده در پاسخ به این سوال که آیا این ابلاغیه با توجه به داشتن عنوان اطلاع رسانی آیا از حوزه اطلاع رسانی وزارت کشور ابلاغ شده است؟ گفت: نمی دانم.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا چنین چیزی ابلاغ نشده است؟ گفت: نه اینجور نمی گویم بلکه آنطور که مطالبی در این خصوص انعکاس یافته بود چیز غیر عادی و غیرمتعارفی ندیده ام.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه