اخبار داغ

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسار وآرادان:

طرح میقات الرضا در ۴ بقعه متبرکه شهرستان های گرمساروآرادان اجرا می شود

طرح میقات الرضا در ۴ بقعه متبرکه شهرستان های گرمساروآرادان اجرا می شود
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار از اجرای طرح میقات الرضا در استان سمنان خبرداد و گفت: این طرح در 4 بقعه متبرکه شهرستان های گرمساروآرادان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز نشست اعضای هیئت امنای امام زادگان و بقاع متبرکه با هدف بررسی مشکلات با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی و مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمسارو آرادان در محل مسجد صاحب الزمان(عج) گرمسار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

در این جلسه حجت الاسلام رضا نفری؛ مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمساروآرادان با اعلام این خبر اظهارکرد: طرح میقات الرضا برای استفاده های خاص و عمومی زائران علی ابن الموسی الرضا (ع) و ایجاد امکانات رفاهی در جهت بهره برداری بیشتر مردم از این اماکن مذهبی در بقاع متبرکه شهرستان های گرمسارو آرادان همچون امام زاده عاقب شهر ایوان کی و امامزادگان اسماعیل و شمس الدین گرمسار و علی اکبر(ع) و سلطان شاه نظر آرادان اجرا می شود.

,

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گرمساروآرادان در ادامه از وجود و فعالیت بیش از 26 بقعه متبرکه و امام زاده در سطح شهرستان های گرمساروآرادان اشاره کردو گفت: طرح توسعه در جهت افزایش امکانات رفاهی و عمومی در بیش از 15 بقعه متبرکه در شهرستان های گرمسارو آرادان به تصویب و در مرحله اجرا قرار داده شده است .

,

نفری در ادامه گفت: بقاع متبرکه با اجرای پروژه های رفاهی در جهت افزایش رضایت مندی مردم با هدف کمک های مردمی و خیرین نیز برنامه ریزی می گردد.

,

در ادامه این جلسه غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی به اجرای موفق طرح میقات الرضا در جهت افزایش میزان حضور مردمی در بقاع متبرکه و استفاده عمومی از امکانات برای استقبال از زائران امام هشتم اشاره کردو افزود: این طرح باید در زمینه بودجه بندی در اولویت امور سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت زنده نگه داشتن بقاع متبرکه در مسیر زائران علی ابن الموسی الرضا (ع) قرار داده شود .

,

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بقاع متبرکه و امام زادگان باید با طرح های خوب اقتصادی به دنبال افزایش خودکفایی خود در مقوله های افزایش امکانات رفاهی باشند و اداره اوقاف و امور خیریه در اجرای طرحهای جامع و توسعه در نقاط خاص شهرستان های گرمساروآرادان اهتمام ورزد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه