اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کردستان :

شخصیت آیت‌ الله هاشمی‌رفسنجانی در یک جناح و گروه خاصی نمی گنجد

شخصیت آیت‌ الله هاشمی‌رفسنجانی در یک جناح و گروه خاصی نمی گنجد
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شخصیت آیت‌ الله هاشمی‌رفسنجانی در یک جناح و گروه خاصی نمی گنجد گفت: در طول بیش از ۲۰ سال ریاست مجمع تشخیص مصلحت نطام، هیچوقت بدون نظر رهبری تصمیمی را نگرفت و همیشه نظر ایشان را مقدم بر نظر خود می‌دانست...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، مراسم بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور مسئولان استان کردستان و جمع کثیری از مردم در صحن قدیم مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل،,

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ گفت: آین الله هاشمی رفسنجانی، مجاهد نستوه، شخصیت بزرگواری که عمر خود را وقف خدمت به مردم و جامعه کرد و برای حاکمیت اسلام تمام تلاش خود را نمود و در دوران های مختلف آنچه در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت.

,

وی گفت: نقشی که علما و روحانیون دارند ابلاغ رسالات الهی به مردم جامعه است که ایشان آن را به منصه ی ظهور رساندند و همواره انقلاب اسلامی که در دنیا بی نظیر است را مدیون رهبری های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و پایداری های یارنشان همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که در برهه ها ی مختلف نقش های متعددی داشته و همواره در مسائل فکری و نسبت به گروه هایی که نگاه جهادی داشته عمل می کردند.

,

, ,

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در سه محور کارهای اساسی را انجام داداند افزود: اداره کردن جنگ به عنوان یکی از فرماندهان که همواره دشمنان از او می ترسیدند و دوستان را خوشحال میکرد، بعد از جنگ که با 56 درصد کسری بودجه و شرایط بد اقتصادی بحث سازندگی را ساخت و بعد از آن نیز 20 سال بعنوان رئیس تشخیص مصلحت نظام همواره یار و یاور رهبری بودند.

,

حجت السسلام و المسلمین شاهرودی به حمایت و پشتیبانی همیشگی این همسنگر رهبری از ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه مطیع امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بودند و فکر اینکه مواضع ایشان مقابل نظام و همسو با دشمنان بود، فکری کاملا اشتباه است.

,

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره رهبر معظم انقلاب را «رهبر» خود و خود را «رهرو» می‌دانستند، تصریح کرد: زندگی آن مرحوم سرشار از درس‌های فراوانی است و ایشان هم در قبل از انقلاب با تحمل سال‌ها شکنجه و هم بعد از انقلاب که احتمال ترور ایشان همیشه وجود داشت همواره شجاعت مثال زدنی داشتند.

,

, ,

وی با اشاره به ۲ دهه ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: در طول بیش از ۲۰ سال ریاست مجمع تشخیص مصلحت نطام، هیچوقت بدون نظر رهبری تصمیمی را نگرفت و همیشه نظر ایشان را مقدم بر نظر خود می‌دانست و در مسایل اختلافی هم، میانجی گری می‌کرد و هیچوقت بالاتر از حرف رهبری حرفی نزد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه باید قدر افرادی همچون آیت الله رفسنجانی را که عمر خود را در راه این نظام و انقلاب گذاشتند بدانیم، گفت: اکنون کشور ما به جایگاهی رسیده که در برابر ابرقدرتی همچون آمریکا سر خم نمی‌کند که این مسئله نتیجه زحمات افرادی انقلابی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی است زیرا آنها عزت کنونی را برای ما ارمغان آوردند و اگر نبودند معلوم نبود کشور به چه سمتی پیش برود.

,

, ,

آیت الله هاشمی رفسنجانی حق بزرگی برگردن انقلاب اسلامی دارند

, آیت الله هاشمی رفسنجانی حق بزرگی برگردن انقلاب اسلامی دارند,

ماموستا سید محسن حسینی نماینده روحانیون اهل سنت کردستان در ادامه این مراسم گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی حق بزرگی برگردن انقلاب اسلامی دارند .

,

وی در خصوص شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: ایشان یکی از ارکان مهم نظام و مبارزین اصلی کشور در ادوار قبل و بعد از انقلاب اسلامی بوده است.

,

وی با بیان این که هاشمی رفسنجانی همواره از ارکان تاثیرگذار جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: این بزرگ مرد، دوره حیات پربار خویش را صرف مجاهدت در راه اعتلای دین و اسلام ناب محمدی کرد.

,

وی از آیت الله هاشمی به عنوان عالمی گرانقدر و مفسر قرآنی یاد کرد و افزود:زبه تعبیر مقام عظمای ولایت هیچ شخصیتی همانند هاشمی رفسنجانی در ادوار مختلف با معظم له و انقلاب همراه نبوده است.

,

ماموستا حسینی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که مرحوم هاشمی رفسنجانی از چهره هایی بود که از آغاز حرکت انقلاب در مسیر امام راحل (ره) و همراه ایشان بود و همواره نیز در راستای پیروزی انقلاب و پیشبرد نظام تلاش و فعالیت می نمود.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه