اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هاشمی شخصیتی فرا جناحی داشت/ ارادت ویژه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب

هاشمی شخصیتی فرا جناحی داشت/ ارادت ویژه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب
استاندار کهگیلویه وبویراحمدگفت : عشق ویژه آیت الله هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری را در تمام سخنرانی ها و ادوار گذشته وی به وضوح دیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی دقایقی قبل با حضور  قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، نماینده ولی فقیه در خوزستان ، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد ،استاندار ، جمعی از مسئولان استان و قشر های مختلف مردم در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی دقایقی قبل با حضور  قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، نماینده ولی فقیه در خوزستان ، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد ،استاندار ، جمعی از مسئولان استان و قشر های مختلف مردم در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار شد.,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت:باید قدردان شخصیتی مثل آیت الله هاشمی در تمامی دوران باشیم.

, استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت:,

سید موسی خادمی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در 82 سال عمر پربرکت خود شخصیتی بسیار بزرگ،مبارز و اسلام شناس بود، اظهار کرد:او یک مجاهد واقعی بود که در کنار امام راحل، فرماندهی جنگ ، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام،ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس خبرگان رهبری وظیفه خود را به خوبی انجام داد.

,

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی مامور سازندگی ایران بود ، تصریح کرد:وی مدیری توانمند بود که توانست بعد از جنگ تحمیلی ویرانی ها ،خرابی ها و محرومیت ها را در سراسر کشور از بین ببرد.

,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد سه ویژگی آیت الله رفسنجانی را معتدل بودن،صبور و امیدوار بودن برشمرد و عنوان کرد:صبوری آیت الله هاشمی در تمام ادوار گذشته مثال زندنی بود و حتی دورانی که نسبت به وی بی مهری هایی صورت گرفت چیزی جز صبر و امیدواری در او پیدا نمی شد.

,

خادمی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی فراجناحی داشت ، افزود: عشق ویژه آیت الله هاشمی به مقام معظم رهبری را در تمام سخنرانی ها و ادوار گذشته وی به وضوح دیدیم.

,

وی در پایان از حضور حماسی مردم در مراسم تشییع و تدفین این عالم مجاهد و یار امام و رهبری قدر دانی و از حضور مردم شهر یاسوج در مراسم ارتحال رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکر کرد.

,

گفتنی است آیت الله هاشمی رفسنجانی بهرمانی عصر یکشنبه 19 دی ماه جاری بر اثر عارضه قلبی در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت و روز گذشته با حضور انبوه ملت ایران تشییع در جوار امام ره آرام گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه