اخبار داغ

دبیر جشنواره استانی" نامه ای به پاکبان ":

نفرات برتر جشنواره " نامه ای به پاکبان " اعلام شدند

نفرات برتر جشنواره " نامه ای به پاکبان " اعلام شدند
دبیر جشنواره استانی" نامه ای به پاکبان " عنوان کرد: بیش از 250 نامه از سوی سه گروه دانش آموزی به دبیرخانه این جشنواره وصول شد که نفرات برتر این جشنواره اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش شایسته نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، بیان کرد: با اعلام اسامی برندگان جشنواره بزرگ نامه نویسی "نامه‌ای به پاکبان " از سوی داوران این جشنواره، کار جشنواره اول به اتمام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


دبیر جشنواره " نامه ای به پاکبان " با اعلام این خبر افزود: این جشنواره مورد اقبال و توجه دانش آموزان عزیز قرار گرفت تا آن جا که در طول مهلت ارسال آثار، بیش از 250 نامه از سوی سه گروه دانش آموزی به دبیرخانه این جشنواره وصول شد که این آثار پس از اتمام مهلت ارسال؛ به تفکیک سه دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم در اختیار داوران جشنواره جهت بررسی و انتخاب بهترین‌ها باتوجه به مقطع تحصیلی قرار گرفت. 

وی با تقدیر از سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در همراهی با این سازمان در اجرای تبلیغات محیطی و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در اطلاع رسانی به مدارس و تمامی رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری اذعان کرد: تمامی داوران این جشنواره بر اساس حوزه فعالیت آنان در زمینه داستان نویسی، روزنامه نگاری، شاعری و ترانه سرایی انتخاب گردیدند که زیر نظر اداره پژوهش شهرداری قزوین و با برگزاری جلسات متعدد آثار منتخب و برگزیده معرفی شدند.

شایسته نیا تصریح کرد: کار داوری در مقطع دبستان برعهده استاد سعید عاشقی، از شاعران و ترانه سرایان کشور بود و دکتر کبری درویش پیشه، مدیرمسئول و صاحب امتیاز هفته نامه مادران و دختران و مدرس دانشگاه‌های استان و استاد حسن لطفی، نویسنده و کارگردان سینما و مدرس کارگاه‌های داستان نویسی نیز به ترتیب آثار رسیده در مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم را برعهده داشتند و در کنار آنان دکتر عباس کشاور، رییس اداره پژوهش شهرداری قزوین تیم داوری را مدیریت و راهبری می‌کرد. 

دبیرجشنواره " نامه ای به پاکبان " تاکید کرد: در نظر داریم با توجه به شناخت کمی و کیفی این جشنواره از یک سو و استقبال همشهریان، جشنواره دوم را در سال آینده و بصورت کشوری و در سه حوزه دانش آموزی، دانشجویی و آزاد برگزار کنیم. 

وی اذعان کرد: تلاش خواهیم کرد تا کلیه نامه‌های رسیده را به نشان قدردانی از تمامی خالقان آثار در یک جلد منتشر و در اختیار پاکبانان شهرمان قرار دهیم.

این مسئول اسامی نفرات برتر این مسابقه را به شرح زیر اعلام کرد: در مقطع ابتدایی علی رحمانی، صبا فلاح صفری و امیر محمدامین به ترتیب نفرات اول تا سوم شناخته شده و آثار آنیسا قاسمی، فاطمه افلاطونی، اسماعیل هاشمی، شکیبا سردیوند چگینی، یلدا شیخ محمدی، سبحان گودرزوند و رژینا خوش پیام شایسته تقدیر شناخته شدند. 

وی با اشاره به اینکه در مقطع متوسطه اول هیچ یک از آثار ارسالی از سوی دانش آموز حایز کسب رتبه اول و دوم نگردیده است، افزود: نامه عرفان دودانگه عنوان مقام سومی را از آن خود کرد و آثار معین لشگری، محدثه محمد زاده و فاطمه محمدی بعنوان آثار شایسته تقدیر شناخته شدند. 

شایسته نیا نفر اول مقطع متوسطه دوم را فاطمه قاسمی و نفر دوم را رقیه احمدی و نفر سوم را به اشتراک نامه‌های علی جباری راد و سروین غیاثوند اعلام کرد و گفت: نامه‌های سحر افشار، زهرا لباسچی و الهام امین هم در این مقطع شایسته تقدیر شناخته شده اند. 

وی در پایان اعلام کرد: بزودی جوایز این جشنواره در مراسمی تقدیم آنان خواهد شد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه