اخبار داغ

در سالروز شهادت دانشمندان هسته ای:

شهدای هسته ای به محیط علمی آبرو بخشیدند

شهدای هسته ای به محیط علمی آبرو بخشیدند
بعد از گذشت سه دهه از انقلاب ، دو تن از دانشمندان که از رویش های نظام بودند در فاصله دوسال از هم در چنن ماهی ، به شهادت رسیدند، و باعث آبرو بخشی به محیط های علمی ما شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام» دی ماه یاد آور اتفاقات مهم و تاثیر گذار در تاریخ  کشور  ماست، این ماه  یاد آور  قیام 19 دی، شروع ، قیامی که منجر به پیروزی انقلاب در 22 بهمن 57  شد، و همچنین  سر آغاز ماهی که در آن عملیاتی  غرور آفرین که  فتح و  پیروزی را  در سال  65 در کربلای5 به  دنبال  داشت بوده  است، و  بعد از گذشت  حدود سه دهه از این  اتفاقات مهم،  دو تن ازدانشمندان  که به تعبیر مقام معظم رهبری از رویش های انقلاب  بودند در آن با  فاصله دو سال از هم در چنن ماهی به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «دانشجو سلام»,

شهید احمدی روشن جوان بسیجی که در 21 امین روز این ماه  پس  از دو سال از شهادت  استادبسیجی، مسعود علی محمدی به دست عوامل صهیونیست و  موساد به شهادت رسید.

,

شهدایی که همانگونه که رهبری معظم فرمودند، از دو بال علم و ایمان برخور دار بودند که  چراغ هدایتشان در ظلمات  قیامت خواهد شد.

,

این شهدا نمونه بارزی از کسانی بودند که به محیط علمی ما  آبرو دادند و با شهادت خود  به  بالاترین رتبه ارزشهای معنوی دست  یافتند.

,

احمدی روشن، نمونه  بارز جوان نسل سومی است که می تواند برای دانشجویان و  جوانان ما  الگو قرار گیرد، و علی محمدی ،نمونه ای از استادی که جز به  ما  می توانییم نمی اندیشید و  این  تفکر می تواند، الگویی برای اساتیدی باشد که چشم و  امیدشان به خارج از مرزها  دوخته  شده  است .دشمن با علم زدایی و دین زدایی، دانشگاههای ما را هدف قرار داده است، و  یکی از راه های علم زدایی نیز  ترور دانشمندان  و یا سرگرم ساختن  استادان  و دانشجویان  به کارهای  غیر علمی می باشد.

,

مصطفی احمدی روشن شاگرد مکتب حاج آقا خوشوقتی  بود که وقتی از استاد خود ذکری  برا ی به شهادت  رسیدنش خواست ، استادش  او را به انجام کار نیمه تمامش  سفارش کرد، و گفت،آنوقت به فکر شهادت باشدف و لابد  مصطفی کارش تمام شد که به شهادت نائل شد.

,

شاید کار احمدی روشن ها  تمام شده باشد،  ولی  مطمئنا  وظیفه  و  مسئولیت دوستان  و همرزمانشان  در نگهداری  از دستاوردهایی که آنان  با  زحمت به دست آوردند تمام  نشده  است  و باید همگان خصوصا مسئولینی  که امروز بر سر این دستاوردها مذاکره می کنند از آرمانهای این شهدا دفاع نمایند  و ذره ای  از  آن عقب نشینی نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه