اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت لنده خبر داد

برگزاری 11 اردوی جهادی با مشارکت 1200 نفر روز در لنده

برگزاری 11 اردوی جهادی با مشارکت 1200 نفر روز در لنده
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنده از هماهنگی و تعامل سازنده بسیج سازندگی با ادارات شهرستان لنده خبرداد و از برگزاری 11 اردوی جهادی هفت روزه با یک هزارو200 نفر روز در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرگرد پاسدار سید عادل موسوی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنده در گفت وگو باخبرلنده، بسیج سازندگی را یکی از بازوان مستحکم سپاه برای حمایت از جوانان بیکار و جویای کار و همچنین عاملی برای توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

وی افزود: بسیج سازندگی در این سالها با مدنظر قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های ابلاغی معظم له توانسته است گام های مهمی در جهت تقویت و توسعه مشاغل زودبازده و اشتغالزایی جوانان این مرز وبوم بردارد.

,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: از ابتدای سال 95 تا بیش از 40هزار قطعه جوجه محلی برای نگهداری و پرورش به متقاضیان ایجاد مشاغل پرورش مرغ بومی و محلی تحویل شد که با آموزش های لازم قبل از واگذاری طرح توانسته ایم فرصت های شغلی مناسبی برای بسیجیان فراهم کنیم.

,

وی تاکیدکرد: بیش از هفت میلیارد و 400میلیون ریال اعتبار برای طرح های مختلف در سطح شهرستان لنده جذب و به متقاضیان از طریق تسهیلات اقتصاد مقاومتی با همکاری بانک مهر اقتصاد پرداخت شد.

,

موسوی اظهارکرد: این تسهیلات در زمینه ایجاد واحدهای گلخانه ای، پرورش مرغ های بومی و محلی، کاشت گیاهان داروئی، ایجاد طرح پرورش زنبورعسل و دامداری پرداخت شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنده در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 11 اردوی جهادی هفت روزه با مشارکت یک هزارو 200 نفر روز برای اجرای طرح های مختلف به خصوص گودکنی درختان، زیباسازی مدارس، برداشت محصولات باغی و زراعی و از این قبیل در سطح شهرلنده وروستاهای اطراف برگزارشد.

,

وی در خصوص اجرای طرح های سواد آموزی در شهرستان لنده گفت: بیش از 28نفر مربی نهضت سوادآموزی در سه دوره آموزش، انتقال وتحکیم در سطح شهر و روستا مشغول آموزش بی سودان هستند.

,

موسوی اظهارکرد: همکاری و تعامل بیشتر ادارات شهرستان لنده می توانید زمینه ساز اشتغال بیشتر جوانان و حرکت در مسیر توسعه شهرستان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه