اخبار داغ

در گفت‌وگو با یک کاسب نمونه مطرح شد؛

برداشتن سقف صنفی منجر به تشدید رکود شده اشت/ 15 سال است که به صورت شرایطی نه جنسی می‌خرم و نه می‌فروشم/ به حداقل سود راضی‌ام!

برداشتن سقف صنفی منجر به تشدید رکود شده اشت/ 15 سال است که به صورت شرایطی نه جنسی می‌خرم و نه می‌فروشم/ به حداقل سود راضی‌ام!
رئیس اتحادیه کفاشان فریدونکنار و بازاری نمونه ارتباط بین تولید کننده و فروشنده را بصورت زنجیروار و متصل معرفی کرد و گفت: در صورت تعادل بین تولیدکننده و فروشنده هر دو طرف از بازار سود خواهند برد و متقابلا می توانند به تعهدات خود پایبند باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم فرجی در گفت و گو با خبرنگار «رازق» وضعیت بازار را تأسف بار عنوان کرد و گفت: رکود بازار موجب کاهش فعالیت تولیدی های کفش شده است.

وی اشاره به وجود 30 تولیدی کفش که در فریدون کنار وجود دارند، گفت: برداشتن سقف صنفی باعث تشدید رکود در این منطقه شده است.

رئیس اتحادیه کفاشان فریدونکنار ادامه داد: بر طبق قانون برای جلوگیری از رکود و ورشکستگی برای حداقل و حداکثر جمعیت بین 3هزار تا 7هزار نفر یک واحد صنفی کافیست.

فرجی در ادامه این مطلب افزود: فریدونکار با جمعیتی حدود 7هزار نفر گنجایش 30تولیدی کفش را ندارد و  عدم تعادل بین عرضه و تقاضا، تولیدکنندگان و فروشنگان کفش را دچار مشکل ساخته است.

 وی ادامه داد: شغل بسیاری از اهالی این منطقه در ارتباط با کفش است و براحتی می توانند استان مازندران را اشباع کنند.

فرجی در خصوص بدست آوردن عنوان بازاری نمونه در سال های قبل گفت: حدود 15سال است که دست چک خود را تحویل داده و بصورت شرایطی نه جنس میخرم و نه می فروشم و به حداقل سود خود راضی هستم.

وی ادامه داد: رکود بازار گاها باعث شده چند روز فروش نداشته باشیم یا در طول روز یک جفت کفش بفروشیم.

رئیس اتحادیه کفاشان فریدونکنار ارتباط بین تولید کننده و فروشنده را بصورت زنجیروار و متصل معرفی کرد و گفت:در صورت تعادل بین تولیدکننده و فروشنده هر دو طرف از بازار سود خواهند برد و متقابلا می توانند به تعهدات خود پایبند باشند.

فرجی در پایان ساماندهی صنوف با توجه به میزان و نیاز تولید در هر منطقه، ساماندهی دست فروشانی که در حاشیه بازار و خیابان ها هستند  و جلوگیری از واردات بی رویه را پادزهری برای تولید کنندگان عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه