اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

مردم در تشییع مرحوم هاشمی نشان دادند گوش به حرف خناس ها نمی دهند

مردم در تشییع مرحوم هاشمی نشان دادند گوش به حرف خناس ها نمی دهند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خناس ها بدانند ملت گوش به حرف آن ها نمی دهند همچنانی که در مراسم تشییع آیت الله هاشمی این را ثابت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی؛نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم گرامیداشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که ظهر امروز با حضور استاندار لرستان،نماینده ولی فقیه در لرستان،مدیران دستگاه های اجرایی،فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمع گسترده ای از مردم ولایتمدار خرم آباد در حوزه کمالیه برگزار شد گفت:  ارتحال مرحوم هاشمی درس های زیادی برای آینده نظام اسلامی دارد پیداست که آیت الله هاشمی  باسعادت،عزت و احترام زندگی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب درباره وی می فرماید: هیچ کسی برای من هاشمی نمی شود و حضرت امام درباره اش فرمودند: نهضت  زنده است چون هاشمی زنده است.

,

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: از سال 1327 تا کنون  عمر و زندگی هاشمی برای امروز و فردای همه ما ، نسل جوان ما، بسیجی، سپاهی، ارتشی، دانشجویان، دانشگاهیان و حوزوی ها درس است.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بااشاره به تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی توسط هاشمی بیان کرد: بیش از 30سال پنج میلیون نفر بدون استفاده از اعتبارات دولتی از دانشگاه فارغ التحصیل شدند و زمینه ای مناسب برای دانشجویان فراهم شد تا به افق علمی و تخصصی برسند.

,

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد:  بیش از 10هزار کارمند،استاد و ... در این دانشگاه خدمت می کنند و سربار بودجه عمومی کشور هم نیستند اما اگر ضعف و یا انتقادی هم هست باید اصلاح شود.

,

وی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی سه سال در زندان اوین  22دفتر 200برگ  برداشت های خود از قرآن را که چهار هزارو 400صفحه شدرا تهیه کرد و در قالب 20جلد تفسیر راهنما به رشته تحریر درآورد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بااشاره به زنده کردن نام امبیرکبیر توسط آیت الله هاشمی گفت: در سال 1346کتاب امیرکبیر قهرمان مبارزه بااستعمار را نوشت  و مقدرشد که هاشمی در سالروز شهادت امیرکبیر دعوت حق را لبیک بگوید.

,

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: امثال هاشمی سرمایه های انسانی بزرگی هستند و 60تا 70سال طول می کشد تا کسی همچون شهیدمطهری،آیت الله بروجردی،بهشتی،امام موسی صدر و... تربیت شوند.

,

وی تصریح کرد: هاشمی گفت عشق من آیت الله خامنه ای است باید با وحدت کلمه و انسجام این اطاعت از رهبری را ادامه دهیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مقام معظم رهبری در پیامشان اشاره کردند که در طی 59سال خناس ها نتوانستند از عشق هاشمی نسبت به من بکاهند امروز نیز خناس ها بدانند ملت گوش به حرف آن ها نمی دهند همچنانی که در مراسم تشییع آیت الله هاشمی این را ثابت کردند.

,

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: آمریکا، اسرائیل، داعش و دیگر دشمنان بدانند که  رابطه مردم با روحانیت و روحانیت با مردم آمیخته است.

,

وی یادآور شد: شخصیت هاشمی فرصتی برای جوانان غیرتمند، طلبه ها، دانشجویان و دانش آموزان است که در کشور امام زمان(عج)خدمت گذار باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: کشور ما به فقهای بزرگ، زمان شناس، آگاه به زمان و سکان دار کشتی نظام و انقلاب نیاز دارد،این مسیر جاودانه است و پایان پذیر نیست.

,

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: امروز میدان مبارزه  باز،مسئولیت ها خطیر،دشمنان فراوان و کینه ها زیاد است در برابر تهاجم ها  باید علمای تیزبین آگاه به زمان نه تنها در ابعاد دینی بلکه در ابعاد سیاسی آماده باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه