اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه :

دشمنان قصد داشتند از پیکر آیت الله هاشمی سوء استفاده کنند

دشمنان قصد داشتند از پیکر آیت الله هاشمی سوء استفاده کنند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : برخی افراد معلوم الحال که زمانی علیه آقای هاشمی کتاب چاپ می کردند و ایشان را قاتل فرزند امام خمینی می دانستند بعد از درگذشت ایشان کاسه داغ تر از آش شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا؛ حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در مجلس یادبود شهید مدافع حرم سردار غلامعلی قلی زاده گفت: نیروهای مقاومت هر جا که لازم باشد از گفتمان مقاومت دفاع خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا,


وی افزود: در حال حاضر گفتمان مقاومت معادلات منطقه را تغییر داده است و با تمام اقتدار دشمنان را زمین گیر کرده اند.

,
,


فیضی زاده خاطرنشان کرد : دشمن با شگرد های مختلفی چون سناریوی لبخند متاسفانه برخی از سیاست مداران را فریب داده و برخی خواسته های خود را عملی کرده است .

,
,


وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن گفت: جای تعجب است که وقتی پدر این شهید بزرگوار در یادواره شهدا در مراغه حضور یافت چرا برخی مسئولان به خودشان اجازه ندادند در این چنین مراسمی که به نام شهدا برگزار شده بود حاضر شوند.

,
,


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه تصریح کرد : شهدای مدافع حرم به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک سر و گردن از بقیه متفاوت هستند چرا که اولا از حرم ائمه دفاع می کنند و ثانیا در غربت شهید می شوند.

,
,


وی با اشاره به درگذشت ایت الله هاشمی رفسنجانی گفت: متاسفانه برخی افراد که زمانی بر علیه یار دیرین امام و رهبری کتاب نوشته بودند و ایشان را قاتل سید احمد خمینی معرفی کرده بودند اکنون کاسه داغ تر از آش شده اند.

,
,


فیضی زاده اضافه کرد : دشمنان نظام و انقلاب از پیکر اقای هاشمی نیز می خواستند بهره برداری سیاسی علیه نظام کنند که مردم بصیر ایران جواب دندان شکنی به آنان دادند.

,
,


وی در پایان گفت : مردم ولایت مدار ایران با همان رویکرد که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیتشان  داشتند در تشییع جنازه ایشان حاضر شدند و پیکر آن یار دیرین امام و رهبری را بر دوش خود تشییع کردند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه