اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان مراغه :

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد مراغه در ۹ ماه گذشته

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد مراغه در ۹ ماه گذشته
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مراغه گفت : برای حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد مراغه در سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه ثبت شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مراغه در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا گفت : برای حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد مراغه در سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه ثبت شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,

ایوب هاشمیان با بیان این مطلب افزود : کمک به مشکل مسکن مددجویان در چند حوزه انجام می گیرد که شامل کمک به خرید مسکن ، احداث مسکن ، تعمیرات جزئی ، تعمیرات کلی و احداث مسکن روستایی است .

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد : مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال در بخش مسکن مددجویان هزینه شده که بیش از ۴ میلیارد آن از محل اعتبارات دولتی و بیش از ۶ میلیارد آن از محل کمک های مردمی است .

,

مدیر کمیته امداد مراغه در ادامه گفت : هزینه کرد برای مشکل مسکن مددجویان در قالب اعتبار ابلاغی ، درآمد محلی ، وام امداد و مجتمع اقتصادی می شود که یکی از مهمترین های آن وام خیرین می باشد که در آن خیر برای حل مشکل مسکن مددجویان وامی با مبلغی دلخواه با اقساط بلند مدت و مبلغ کم دریافت کرده و آن را در اختیار کمیته ماداد قرار می دهد و کمیته امداد آن را صرف هزینه برای مشکل مددجو می کند .

,

هاشمیان افزود : ۳۳ واحد مسکونی در ۹ ماه در بخش تامین مسکن مددجویان خریداری گردیده و ۱۳۳ مورد تعمیرات جزئی و کلی ، در بخش مسکن برای آنها انجام گرفته است .

,

در پایان هاشمیان از مردم خیر مراغه خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کمک به حل مشکل مسکن مددجویان با شماره ۳۷۲۳۰۲۲۲ تماس حاصل فرمایند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه