اخبار داغ

استاندار سمنان:

زمان گزینش بر اساس گرایشات سیاسی گذشته است/گزینشگران نگاهی اصلاح گرایانه داشته باشند

زمان گزینش بر اساس گرایشات سیاسی گذشته است/گزینشگران نگاهی اصلاح گرایانه داشته باشند
استاندار سمنان با بیان اینکه زمان گزینش بر اساس نگاههای سیاسی گذشته است گفت: در حال حاضر باید کلیه استخدام ها بر اساس شایسته سالاری و اخلاق مداری صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،محمد رضا خباز استاندار سمنان در همایش گزینشگران استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه کار گزینشگران همچون قضات است، گفت:  باید شرط انصاف و عدل در گزینش افراد برای استخدام شدن در ادارات رعایت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاندار سمنان در ادامه افزود: میانه روی و اعتدال شرط یک زندگی سالم و درست است و گزینشگران به این مسئله توجه خاص کنند.

,

وی با بیان اینکه زمان گزینش بر اساس نگاهها و مصالح سیاسی گذشته است،اظهار کرد: در حال حاضر باید استخدامی ها بر اساس شایسته سالاری و اخلاق مداری صورت گیرد.

,

استاندار سمنان با اشاره به اینکه کار گزینشگران بسیار حساس و ظریف است،افزود: باید گزینشگران در همه حال خدا را مد نظر قرار دهند و حب و بغض ها در تصمیماتشان نفوذ نکند.

,

خباز با تاکید براینکه نباید  اجازه دهید تا افراد نا سالم به ادارات و ارگان ها راه پیدا کنند، گفت: تلاش کنید تا انسان های سالم و شایسته را شناسایی و نسبت به جذب آنها اقدام کنید.

,

وی با اشاره به اینکه گزینش مانند آبی گوارا در جامعه است، اظهار کرد: گزینشگران نگاهی اصلاح گرایانه داشته باشند و مبنا را بر اصلاح رفتار قرار دهند.

,

استاندار سمنان با بیان اینکه دنیا و آخرت لازم و ملزوم یکدیگر هستند، افزود: گزینش گری امری است که با حق الناس همراه می شود و در آن مرز بین خیر و شر باریک تلقی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه