اخبار داغ

در اولین جلسه کابینه وزیران آذربایجان؛

الهام علی اف، سال 2017 را سال "همبستگی اسلامی" نام گذاری کرد

الهام علی اف، سال 2017 را سال "همبستگی اسلامی" نام گذاری کرد
اولین جلسه رسمی کابینه وزیران در سال جدید با حضور رئیس جمهور آذربایجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، روز گذشته 10 ژانویه اولین جلسه رسمی کابینه وزیران در سال جدید با حضور رئیس جمهور آذربایجان به منظور بررسی توسعه برنامه های پایانی اقتصادی اجتماعی در سال 2016 در باکو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

الهام  علی اف طی سخنرانی در این جلسه افزود: با توجه به  برگزاری چهارمین دوره بازی های هبستگی اسلامی در سال جاری، سال 2017 در جمهوری آذربایجان سال " همبستگی اسلامی" اعلام می شود.

,

وی خاطر نشان کرده است: بازیهای همبستگی اسلامی تنها برنامه ها و اهداف ورزشی را دنبال نمی کند. ما با برگزاری این بازیها یک بار دیگر قدرتمان، ارزشهای دینی مان و پایبندی به این ارزشهارا به نمایش خواهیم گذاشت.

,

علی اف با تأکید بر اینکه بر اتحاد کشورهای اسلامی تلاش خواهیم کرد بیان کرده است: تجزیه ما و ایجاد نفاق در بین کشورهای اسلامی اهدافی است که دشمنان نباید به این مقصد برسند.

,

خاطرنشان می کنیم؛ جمهوری آذربایجان برای برگزاری این بازی ها تخمیناً 100 میلیون دلار هزینه در نظر گرفته است که 60 میلیون دلار آن امسال هزینه شده است و الباقی در سال بعد استفاده خواهد شد.

,

نکته بسیار جالب و قابل تأمل این است که؛ دینداران و مسلمانان در جمهوری آذربایجان به بهانه‌‌های واهی دستگیر و زندانی می‌‌شوند در حالی که این کشور  برای برگزاری بازی‌‌های همبستگی " اسلامی" یک صد میلیون دلار هزینه می‌‌کند!

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه