اخبار داغ

پوستر اختصاصی اروم نیوز

پوستر/معاونین سیاسی استانداری‌ها، رئیس ستاد تبلیغات روحانی در سراسر کشور

پوستر/معاونین سیاسی استانداری‌ها، رئیس ستاد تبلیغات روحانی در سراسر کشور
دولت در اقدامی کم سابقه و با ابلاغ فوق العاده، در پوشش طرحی به نام "اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم" عملا دستور تشکیل ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخابات ۹۶ را در استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور صادر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز دولت در اقدامی کم سابقه و با ابلاغ فوق العاده، در پوشش طرحی به نام "اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم" عملا دستور تشکیل ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخابات ۹۶ را در استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور صادر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دولت در اقدامی کم سابقه و با ابلاغ فوق العاده، در پوشش طرحی به نام "اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم" عملا دستور تشکیل ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخابات ۹۶ را در استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور صادر کرده است.,

بندهای ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹ دستورالعمل اجرایی این کمپین انتخاباتی به شکلی باور نکردنی عملا استانداران، فرمانداران، بخشدارها و حتی دهیارها را به ضبط تصاویر تصنعی از دیدار با مردم و حل مشکلات آنها در طول اجرای طرح!! مکلف کرده و تاکید می کند که این سناریو باید به صورت مکرر اجرا و تصاویر آن در به صورت گسترده رسانه ای شود.

,

 

,

معاونین سیاسی استانداری ها رئیس ستاد تبلیغات  روحانی در سراسر کشور

, معاونین سیاسی استانداری ها رئیس ستاد تبلیغات  روحانی در سراسر کشور, معاونین سیاسی استانداری ها رئیس ستاد تبلیغات  روحانی در سراسر کشور,

برای دریافت در سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه