اخبار داغ

توضیحات دادستان اراک درباره قتلهای برنامه ریزی شده اراک:

قاتل با قید وثیقه از زندان آزاد شده بود/ تیراندازی با اسلحه خودکار کلاشینکف صورت گرفته است

قاتل با قید وثیقه از زندان آزاد شده بود/ تیراندازی با اسلحه خودکار کلاشینکف صورت گرفته است
دادستان عمومی و انقلاب اراک در خصوص حادثه تیراندازی که صبح امروز در یکی از مناطق کلانشهر اراک اتفاق افتاد گفت: در این حادثه قاتل با اسلحه خودکار کلاشیکف دو خانواده را مورد ضرب و جرح قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ فرشید محمد حسینی، طاهری دادستان عمومی و انقلاب اراک در خصوص حادثه تیراندازی که صبح امروز در یکی از مناطق کلانشهر اراک اتفاق افتاد در جمع خبرنگاران گفت: در این حادثه قاتل با اسلحه خودکار کلاشیکف دو خانواده را مورد ضرب و جرح قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز, ؛,

طاهری با اشاره به اینکه در این حادثه ۶ نفر کشته شده اند اظهار کرد: همچنین در این حادثه سه نفر مجروح شده اند و به بیمارستان منتقل شده اند.

,

وی با بیان اینکه قاتل به دلیل انتقام شخصی دست به این اقدام زده است افزود: یکی از این خانواده سال گذشته در خصوص دستگیری متهم با نیروی انتظامی همکاری داشته است و چهار نفر کشته شدگان از این خانواده هستند.

,

دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان کرد: دو نفر کشته شده دیگر هم مربوط به خانواده است که سال گذشته توسط برادر زاده قاتل به قتل رسیده بودند.

,

طاهری اضافه کرد: قاتل و برادر زاده اش سال گذشته در درگیری، فردی را با ضربه چاقو به قتل می رساند و به زندان می روند.

,

وی ادامه داد: ۱۲ دی ماه قاتل امروز به دلیل اینکه در قتل سال گذشته مجرم نبوده است با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی بطور قانونی از زندان آزاد شده بود.

,

دادستان عمومی و انقلاب اراک خاطرنشان کرد: قاتل به دلیل اختلاف خانوادگی که در خصوص قتل سال گذشته داشته اند این حادثه را مرتکب می شود.

,

مامور کشته شده در این حادثه از پرسنل نیروی انتظامی یک استان دیگر بوده است

, مامور کشته شده در این حادثه از پرسنل نیروی انتظامی یک استان دیگر بوده است , مامور کشته شده در این حادثه از پرسنل نیروی انتظامی یک استان دیگر بوده است ,

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در خصوص این حادثه گفت: عوامل این حادثه شناسایی شده اند و در این راستان دو نفر که با قاتل همکاری داشته اند دستگیر شده اند.

,

عزیزی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به همراه دستگاه قضایی در خصوص شناسایی محل اختفای قاتل همکاری دارند اظهار کرد: به زودی قاتل دستگیر خواهد شد و به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد.

,

وی در خصوص کشته شدن یکی از عوامل نیروی انتظامی در این حادثه گفت: این فرد از ماموران نیروی انتظامی استان های دیگر بوده است که شب در منزل پدرش در اراک بوده است که در این حادثه کشته شده اشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه