اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت آق قلا:

روحانیت باید در تقویت روشنگری مسائل روز بکوشد / وحدت یکی از آموزه های دینی ما است

روحانیت باید در تقویت روشنگری مسائل روز بکوشد / وحدت یکی از آموزه های دینی ما است
امام جمعه اهل سنت آق قلا گفت: روحانیت باید در جهت شناساندن انحرافات فکری که به نام اسلام تحویل مردم داده می‌شود روشنگری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حاج آخوند عبدالحی میرزاعلی صبح امروز در دیدار با کارکنان بسیج طلاب اظهار کرد: امروزه  خانواده یکی از پیچیده ترین نهادهای اجتماعی با مشکلات عدیده ای مواجه بوده و روحانیون در تمام ادیان نقش موثری در ارتقاء رشد معنوی انسانها به سوی کمال دارند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

 آخوند میرزا علی در ادامه با اشاره به ویژگی مهم نقش روحانیت افزود: مخصوصاً در اسلام علاوه بر قداست معنوی ،روحانیت نقش پر رنگ تر در رفع معضلات اجتماعی و برنامه های زندگی خانواده و مهارتهای زندگی در کسب رفتارها اخلاقیات و معنویات و از همه مهمتر نوع نگرش به سوی جهان بینی و معاد و.... نقش ایفاء می کنند.

,

وی در ادامه سخنان خود گفت: انتظار ما از روحانیت معزز این است که به فکر ارتقاء سلامت روح و روان افراد جامعه برای سالم زیستن و سالم زندگی کردن بوده و همچنین نشاط را وارد زندگی خانواده ها نموده و برای حل اختلافات خانواده ها بکوشند.

,

امام جمعه اهل سنت آق قلا تاکید کرد: خدمت دیگری روحانیت که در این خدمت بسیار هم حساس عمل می‌کند و باید هم حساس عمل بکند، روشنگری برای مردم باشد، در جهت شناساندن انحرافات فکری که به نام اسلام تحویل مردم داده می‌شود روشنگری کنند ، روحانیون در بیدار کردن مردم نسبت به افکار انحرافی، نقش بسیارمؤثری دارند.

,

وی با بیان اینکه وحدت ضامن پیروزی امت اسلامی است، گفت: اگر امت وحدت داشته باشد در برابر دنیای استکبار پیروز است و این وحدت از آموزه های امت اسلامی است.

,

آخوند میزا علی  با بیان این مطلب که رستگاری جامعه امروزی را در پایبند بودن به توصیه های مقام معظم رهبری را راهکار تقویت وحدت در کشور دانست و گفت: ایشان در امر وحدت بسیار جدی بوده لذا در این برهه از زمان باید با بصیرت و هوشیاری به مقابله با تبلیغات سوء دشمن و فرقه های تفرقه افکن پرداخت.

,

وی تاکید کرد: اگر به توصیه های رهبر انقلاب جامع عمل بپوشانیم وحدت روز به روز مستحکم تر و پیوندها عمیق تر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه