اخبار داغ

رئیس دادگستری مراوه تپه؛

آیت الله رفسنجانی در فعالیت های سیاسی و دینی خود بر وحدت و انسجام اسلامی تاکید داشتند

آیت الله رفسنجانی در فعالیت های سیاسی و دینی خود بر وحدت و انسجام اسلامی تاکید داشتند
رئیس دادگستری شهرستان مراوه تپه گفت: آیت الله رفسنجانی یکی از افرادی بودند که در تاسیس انقلاب اسلامی و به پیروزی رساندن آن نقش های و محوری داشته است و پس از انقلاب نیز با قبول مسئولیت های مهم و مختلفی نقش آفرینی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ مراسم ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از طرف ستاد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز چهارشنبه در مصلی نماز جمعه اهل سنت شهرستان مراوه تپه برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

 در ادامه مراسم حجت الاسلام مرتضی اسعدی ضمن عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مصداق آن آیه الهی در سوره نساء آیه 95 است که میفرماید: هرگز افراد با ایمانی که بدون ضرر و زحمت از جهاد باز نشسته اند با مجاهدانی که در راه خدا با مال و جان خود جهاد نمودند یکسان نیستند،  خداوند کسانی که با اموال و جان خود مجاهدت کردند را بر قاعدین و ترک کنندگان جهاد برتری مهمی بخشیده است .

,

حجت الاسلام اسعدی تاکید کرد: آیت الله رفسنجانی یکی از افراد بودند که در تاسیس انقلاب اسلامی و به پیروزی رساندن آن نقش های و محوری داشته است و پس از انقلاب نیز با قبول مسئولیت های مهم و مختلفی نقش آفرینی کرده است ، ایشان در فعالیت های سیاسی و دینی خود همواره بر وحدت و انسجام اسلامی تاکید داشتند .

,

رئیس اداره دادگستری شهرستان مراوه تپه اشاره ای به حضور چشم گیر مردم انقلابی و ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر حضرت الله هاشمی رفسنجانی کرد و تصریح کرد: حضور پر شکوه مردم در این مراسم به جهت خدمات فراوان ایشان به نظام اسلامی ، عشق و علاقه ایشان به مقام معظم رهبری (حفظه الله) بوده که باعث قدردانی از خدمتگزاران این نظلام مقدس است.

,

گفتنی است دراین مراسم همه مسئولین واقشار واصناف  شهرستان با نثار فاتحه ای و قرائت قرآن توسط روحانیون و طلاب روح آن مرحوم را شاد کرده اند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه