اخبار داغ

از امشب در مصلی امام رضا (ع) برگزار می شود؛

دوره تخصصی «شرح و ‌تفسیر نهج البلاغه» در علی آباد کتول

دوره تخصصی «شرح و ‌تفسیر نهج البلاغه» در علی آباد کتول
دوره تخصصی شرح و ‌تفسیر نهج البلاغه در راستای معرفی این کتاب سترگ حضرت علی (ع) و آموزه های آن، در مصلی امام رضا (ع) علی آباد کتول برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  زرین نامه؛ نهج البلاغه برادر قرآن (اَخُ القرآن)‌ و پس از آن بزرگترین چشمه سار هدایت روح های تشنه در بیابان تنهایی انسان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین نامه؛ ,

همه ی ما به نهج البلاغه احترام می گذاریم، زیرا حضرت علی (ع) برایمان مورد احترام است، اما آن را نمی خوانیم و نمی شناسیم.

,

در میان ملت های دنیا در محبت و دوستی حضرت علی(ع) شهره ی آفاقیم، اما در معرفت و شناخت ایشان ....! این در حالی است که محبت بی معرفت، قدر چندانی ندارد که اگر قدر داشت اکنون به نتایج والایی رسیده بودیم.

,

اصلاً مگر می شود ملتی حضرت علی(ع) را بشناسد و با اندیشه ی ایشان آشنا باشد و در عین حال......!!

,

نهج البلاغه کلامی است که با وجود عبور از اعماق قرن های دور تاریخ، تازه ماند است. با نگاه به این کتاب عظیم الشان می توان عظمت حضرت علی (ع) را حس کرد و سیمای درخشان این پیشوای شهید را در کلام آسمانیش درخطبه ها، نامه ها و اندرزها دید.

,

بر همین اساس امام جمعه علی آباد کتول رسم تازه ای را در مصلی امام رضا (ع) این شهرستان بنا نهاده و می خواهد در دوره ای تخصصی و ثابت به شرح و تفسیر نهج البلاغه در این شهرستان بپردازد.

,

این دوره از امشب (22 دی ماه 95) همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در دفتر وی واقع در مصلی امام رضا (ع) علی آباد کتول آغاز شده و هر هفته چهارشنبه ها پذیرای خواهران و برادران علاقمند به اندیشه های حضرت علی (ع) است تا فرصتی یافته و از چشمه ی جوشان نهج البلاغه جرعه ای به قدر ظرف خود بنوشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه